برگزاری همایش دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو

پنجاه و نهمین همایش دوچرخه سواری سه شنبه های یزدبدون خودرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   پنجاه و نهمین هفته از همایشهای دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو یزد به مناسبت هفته قوه قضائیه و با مشارکت هیئت ورزشهای همگانی یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و همچنین به میزبانی اداره کل دادگستری استان برگزار شد.

 در همایش این هفته که با استقبال بی نظیر دوچرخه سواران یزدی همراه بود، رکاب زنان مسیر میدان باغ ملی را به سمت اداره کل دادگستری استان یزد، واقع در بلوار مدرس طی کرده و در محل این اداره کل تجمع کردند.

 سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد در این همایش طی سخنانی با انتقاد از عدم همراهی مسئولین شهری که وظیفه ذاتی آنهاست، از حمایت های مردمی و عمومی قدردانی کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش از مسئولین اداره کل دادگستری استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد که در این هفته برنامه های بسیاری خوبی با همکاری آنها در سطح شهر اجرا شد تشکر و قدردانی کرد.

 در پایان این همایش اداره کل دادگستری استان یزد از آقایان، دستوار، رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان یزد، آقایی، گزارشگر رادیو، امیرعظیم صحتمند، سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان، امین سامعی، مدیر روابط عمومی این هیئت، محمدرضا پیرنیا، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و مهدی شهریاری، روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهردای یزد به جهت تلاش در برگزاری همایش های دوچرخه سواری در یزد تقدیر کرد.

گفتنی است در پایان مسیر دوچرخه سواری این هفته به قید قرعه به 12 نفر از شرکت کنندگان حواله خرید وسایل ورزشی اهدا شد.
انتهای پیام/ ی

برگزاری همایش دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار