رئیس هیأت ووشوی استان سمنان:

سمنان میزبان مسابقات قهرمانی ووشوی کشور شد

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان گفت: سمنان میزبان مسابقات قهرمانی ووشوی کشور شد و 400 ووشوکار در رقابت‌های سمنان شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی نبوی رئیس هیأت ووشوی استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت ووشوی این استان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های متنوعی را در ماه‌های آینده در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: ازجمله این برنامه‌ها، میزبانی مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در بخش آقایان است که در سمنان برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با تأکید بر اینکه این رقابت‌ها مرداد 96 به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: 00 4 ووشوکار از سراسر کشور در رقابت‌های قهرمانی کشور به رقابت می‌پردازند و این رقابت‌ها با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری دامغان انجام می‌شود.

نبوی با اشاره به اینکه 22 و 23 تیرماه مسابقات انتخابی تیم ووشوی شهرداری دامغان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: شهر دامغان میزبان این رقابت‌هاست و رقابت‌ها در آکادمی ووشوی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات ووشوی درون‌استانی به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می‌شود و هدف ما، استعدادیابی در این رشته در استان است.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان دارای یک هزار ووشوکار است، تصریح کرد: این ووشوکاران در رده‌های سنی مختلف فعال‌ هستند و هدف ما، افزایش جمعیت سازمان‌یافته ووشو در این استان است.

نبوی با تأکید بر اینکه استعدادیابی را در استان سمنان در دستور کار داریم، اظهار کرد: هدف اصلی ما، توسعه روزافزون ورزش ووشو در استان است.

انتهای پیام/ب

شرکت 400 ووشوکار از سراسر کشور در رقابت‌های قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار