اصفهان؛

پرونده سارق ميلياردی بسته شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگيری يك سارق حرفه ای خودرو و لوازم آن و كشف دو ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي گفت: در پي وقوع چندين مورد سرقت خودرو و قطعات آن در يكي از مناطق شمالي شهر اصفهان بررسي موضوع در دستور كار ماموران انتظامي يكي از كلانتري هاي اين منطقه قرار گرفت.

 وي افزود: ماموران با انجام يكسري كارهاي تخصصي سارق را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه هنگامي كه با يك خودروي سرقتي قصد ورود به مخفيگاه اش را داشت دستگير كردند.

 اين مقام انتظامي بيان داشت: در بازرسي از مخفيگاه اين سارق يك دستگاه سمند سرقتي ،يك سواري هيونداي، 12 دستگاه ضبط و پخش خودرو ،20 عدد باند ،ساب و آمپلي فاير ، دو دستگاه لپ تاپ سرقتي ، 10 عدد جك خودروي سنگين و ديگر لوازم داخل خودرو كشف شد .

  ياردوستي از تشكيل پرونده و تحويل سارق به مراجع قضائي خبر داد و اظهار داشت : ارزش اموال سرقتي كشف شده ازاين سارق توسط كارشناسان مربوطه دو ميليارد ريال اعلام شده است.

 سرهنگ ياردوستي با اشاره به اينكه يكي از مالباختگان اين پرونده يك پزشك متخصص معروف در اصفهان مي باشد ادامه داد: اين پزشك متخصص از پليس به خاطر ذكاوت و سرعت عمل و برگرداندن آرامش به زندگي او تقدير و تشكر كرد .

 فرمانده انتظامي شهر اصفهان در پايان از شناسايي 10 نفر از مالباختگان اين پرونده خبر داد و از شهروندان خواست : از گذاشتن وسايل ارزشمند و قيمتي در داخل خودرو اكيدا خودداري كنيد ، خودروي خود را به تجهيزات پيشگيري از سرقت مانند دزدگير و ديگر وسايل مجهز كنيد و در صورت مشاهده افراد مشكوك در اطراف محل زندگي موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد .

 

انتهای پیام/م

 

دستگيری  سارق حرفه ای خودرو در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.