اردبیل؛

ارائه 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای مددجویان اردبیلی

17 میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای مددجویان اردبیلی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانبخش نژادجواد معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در جلسه اجرای طرح‌های اشتغال‌زا برای مددجویان اردبیلی اظهار داشت: امسال 175  طرح اشتغال و خودکفایی در سه ماهه نخست امسال‌ برای خانواده‌های تحت حمایت اجرا شده و 17 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای مددجویان اردبیلی ارائه شده است.

وی افزود: توانمندسازی خانواده‌ها مهم‌ترین اقدامی است که در دستور کار این مجموعه قرار داده شده و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم، چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: بانک‌های عامل با پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات به اشتغال 95 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند که امیدواریم با همکاری‌ بانک‌ها برای مددجویان بیشتری بتوانیم شغل مناسب ایجاد کنیم.

نژادجواد بیان کرد: در حال حاضر 80 نفر از مددجویان نیز با دریافت تسهیلات اشتغال وارد بازار کارشده‌ و از طرح‌های اشتغال بر اساس استعداد و علاقه‌شان بهره‌مند شده‌اند که تمام تلاش ما بر ترویج این فرهنگ و زیرپوشش قرار دادن افراد بیشتری است که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال هفت‌ هزار و 100 مورد بازدید از طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل انجام شده تا بتوانیم در رابطه با پایدارسازی و ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

 

انتهای پیام/ع

ارائه تسهیلات اشتغال مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.