اصفهان؛

اوج ارزش بشر خلق ایده برای گره‌گشایی از مشکلات مردم است

معاون فرماندار خوانسارگفت: اوج ارزش بشر تلاش و کوشش برای خلق ایده و ابتکارات جدید در حوزه کارآفرینی است تا بتواند گرهی از مشکلات مردم باز کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله صانعی  امروز در همایش «رویداد ایده شو» در دانشگاه پیام نور خوانسار اظهار داشت: کسی که ابتکار عمل در حوزه فکری دارد یک ربات نیست بلکه یک انسان ارزشمند است.

وی افزود: اوج ارزش بشر تلاش کوشش در خلق ایده و ابتکارات جدید در حوزه کارآفرینی که بتواند گرهی از مشکلات مردم بردارد.

معاون فرماندار خوانسار با بیان اینکه یک انسان ارزشمند ماهیتش تعالی بخشی به جامعه در حوزه کارآفرینی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است، افزود: انسان با قابلیت در حوزه ابتکارات، کشفیات و اختراعات می‌تواند منحصر به فرد باشد.

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان همایش ایده شو و مسؤولان دانشگاه شهرستان خوانسار اظهار داشت: این همایش نیاز مبرم  شهرستان است، مراکز دانش‌بنیان برای کارآفرینی، اشتغال و رونق اقتصادی کلان کشوری مفید و مؤثر است.

صانعی با اشاره به اینکه باید برای رونق اقتصادی در تمام بخش‌ها تلاش جهادی کنیم، گفت: شهرستان خوانسار در حوزه تکنولوژی جدید پتانسیل خوبی دارد، خوانسار جولانگاه علما، بزرگان و مشاهیری است که همواره در اقصی نقاط کشور اثر بخش بودند و دارای نام و آوازه بلندی هستند.

در ادامه لیلا خدابنده با بیان اینکه اهداف برگزاری همایش ایده شو برای خلاق شدن ذهن و افکار و بررسی مشکلات کارآفرینی است، گفت: همواره نباید بر یک ایده تمرکز داشت بلکه باید درصد اختراع  ایده‌ نو و جدید باشیم.

مسؤول جذب و پذیرش پارک علمی تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اینکه با ارائه ایده مشکلات سر راه ایده واکاوی و برطرف می‌شود، بیان داشت: اختراع و مطرح کردن یک ایده خوب مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اهداف دیگر برگزاری همایش ایده شد این که افراد توانمندی‌های خودشان را در ارائه ایده محک بزنند و به اشکالات ایده پی برده و راهکار بهتر را انجام دهند تا درآمدزایی و اشتغال را به همراه داشته باشد.

 بیست و نهمین  همایش رویداد ایده شو با عنوان «کسب و کار آینده من» توسط شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با همکاری دانشگاه‌های پیام نور، ریاضی و کامپیوتر خوانسار برگزار شد و در این همایش ایده پردازان به مدت کوتاهی ایده خود را بیان کردند و در پایان به سه ایده برتر جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار