تبریز؛

تبریز ۲۰۱۸ نماد ملی ایران در عرصه جهانی

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تبریز ۲۰۱۸ را نماد ملی ایران در عرصه جهانی دانست و تاکید کرد : باید تمامی ارگان‌ها و استان‌ها از این رویداد حمایت و مشارکت کنند.

تبریز ۲۰۱۸ نماد ملی ایران در عرصه جهانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رحمانی موحد امروز در آغاز نشست معاونان گردشگری سازمانهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوردر تبریز استفاده از تجربه پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ را کارگاه آموزشی مناسبی برای تمامی استان‌ها بیان کرد و افزود:صنعت گردشگری تاثیرات بسزایی در رشد اقتصادی، اشتغال، رونق کسب و کار و توسعه فرهنگی دارد و باید با هدفمندکردن فعالیت‌ها در راستای برنامه ششم توسعه کشوربه اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه گردشگری دست یابیم.
به گفته وی تبریز ۲۰۱۸ مورد حمایت هیئت دولت است و فردا در نشست مشترک ستاد ملی و ستاد استانی تبریز ۲۰۱۸ به ریاست رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برنامه‌های لازم برای این رویداد بین المللی جمع بندی و تصمیم گیری خواهد شد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های نوپا با ایده‌های جدید در حوزه گردشگری یادآور شد: با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری از یازده استارت آپ گردشگری در یازده استان نمونه حمایت می‌کنیم.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز اعتبار طرح‌های مرتبط با تبریز ۲۰۱۸ را ۱۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:بر اساس مصوبه هیئت دولت ادارات دولتی می‌توانند ۱۰ درصد از کل اعتبارخود را برای این رویداد هزینه کنند.
آبدار ادامه داد:همچنین مقرر شده است تمامی رویداد‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی که در سال ۲۰۱۸ در کشورمان برگزار خواهد شد به میزبانی شهر تبریز باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار