ساوه؛

شهرداری ساوه نتیجه را به میهمان مشهدی واگذار کرد

تیم فوتسال شهرداری ساوه نتیجه را 2بر صفر به فرش آرای مشهد واگذارکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ درهفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز تیم شهرداری ساوه میزبان فرش آرای مشهد بود که نتیجه را 2بر صفر به فرش آرا واگذارکرد.

نکته قابل توجه این که دراقدامی عجیب محسن حسن زاده که قراردادش را در باشگاه شهرداری ساوه به ثبت رسانده بود و عصر دیروز به همراه بازیکنانش تمرین پیش از بازی با فرش آرا را برگزار کرده بود ، کمتر از 4 ساعت تا آغاز مسابقه دو تیم شهرداری ساوه و فرش آرا مشهد شهرستان ساوه را به مقصد قم ترک کرد .


نکته قابل تامل اینکه نامبرده دیروز در نشست با مسئولان باشگاه و هیات فوتبال متعهد شده بود که فصل جاری بعنوان سرمربی در کنار تیم باشد.


اما نه تنها خود وی به فوتسال ساوه پشت کرد ،بلکه عده ای از بازیکنان را نیز ترغیب به این عمل نمود و به نوعی دست مدیران باشگاه شهرداری را در پوست گردو گذاشت .
اما لحظاتی بعدجوکار سکان سرمربی گری را به دست گرفت وبااستفاده از امیدهای شهروجوانان تیم را تشکیل دادند ومدارک 8 بازیکن فوتسال با خودروهای دربست عازم تهران شد وبا حضور در فدراسیون کارت بازی آنها برای دیدار امروز شهرداری ساوه و فرش آرا مشهد صادر شد .


انتهای پیام/ج
فرش آرای مشهد بازی را از فرش آرای مشهد برد

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.