زاهدان؛

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان مشخص شدند

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از زاهدان  ،انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان به صورت الکترونیکی برگزار شد و در پی آن اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مشخص شدند.


انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان که قرار بود آبان‌ماه سال گذشته برگزار شود، پس از چند دوره لغو به دلایل مختلف به صورت الکترونیک برگزار شد.


در این انتخابات 25 نفر از اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان به عنوان نامزدهای بخش‌های مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستان خبرگزاری‌ها، روزنامه‌نگاران، سرپرستان روزنامه‌های سراسری و بازرسان با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت 7 نفر از آنها به عنوان اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان انتخاب شوند و مشکلات و حقوق اصحاب رسانه استان را پیگیری کنند.


خانه مطبوعات استان سیستان و بلوچستان 93 عضو اصلی دارد که در این انتخابات حق رأی داشتند و علاوه بر این اعضا، تعدادی از اصحاب رسانه به عنوان عضو افتخاری در این مجموعه عضویت دارند که می‌توانند از مزایای خانه مطبوعات استفاده کنند اما حق شرکت در انتخابات را نداشتند.


با اعلام نتایج این انتخابات مشخص شد در بخش مدیران مسئول "محمدهادی غلامحسین طهرانی مقدم و پرویز بهادرزهی" به ترتیب با 42 و 35 رأی به عنوان نماینده مدیران مسئول نشریات محلی در ترکیب هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.


جواد قنبری، محمود براهویی‌نژاد و حیدرعلی حسینی" نیز هر کدام با 42، 36 و 36 رأی نیز منتخبان خبرنگاران استان در هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان انتخاب شدند. "محمد شکوهی‌فر" نیز با کسب 42 رأی در بخش نمایندگی روزنامه سراسری به ترکیب هیئت مدیره خانه مطبوعات استان راه یافت.


در بخش نمایندگان خبرگزاری‌های استان نیز "آرشام هنرکار"، مدیر خبرگزاری تسنیم در سیستان و بلوچستان با کسب 42 رأی برای دومین دوره پیاپی به عنوان عضو هیئت مدیره در این بخش انتخاب شد.


همچنین در بخش بازرسان "میلاد میرکمالی و حمیده پیران" به ترتیب با کسب 40 و 48 رأی به عنوان بازرسان این دوره از خانه مطبوعات مشخص شدند.

 

انتهای پیام/گ

 

 هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان مشخص شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار