قهرمانی تیم گیلان درمسابقات ورزشی صندوق بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگان استان گیلان : تیم گیلان در نخستین دوره ازمسابقات ورزشی صندوق بازنشستگان قهرمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محسن طاهری دریاسری مدیر صندوق بازنشستگان استان گیلان گفت: نخستین دوره ازمسابقات ورزشی صندوق بازنشستگان با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.

وی افزود: در این مسابقات تعداد 12نفر شرکت کننده از سراسراستان حضورداشتند که از این تعداد 6 نفر آقا و 6نفر خانم به سرپرستی محمد اعتمادی فر از تاریخ 11تیرماه به مدت 4 روز در تهران به رقابت پرداختند ، که گیلان قهرمان این مسابقات شد.

طاهری با بیان این که این مسابقات درپنچ رشته شنا ،دارت ،شطرنج ،تنیس و تیراندازی با تفنگ بادیبه میزبانی تهران برگزارشد، گفت: تیم گیلان در مجموع آقایان و بانوان با 4 طلا و2 نقره مقاوم اول تیمی را بدست آورد.

مدیر صندوق بازنشستگان گیلان تصریح کرد:آقایان اسماعیل حقیری دررشته شطرنج ،محمدعظیمی در شنا قورباغه 60سال به بالا ،جمشید فرج پوردرتیراندازی با تفنگ بادی وهمچنین خانم مفرح دلچه ایدر تنیس روی میزبه مدال طلا این دوره از مسابقات دست یافتند ونیز خانم صغری رجبی در شنا کرال سینه بالای 60 سال بانوان وهادی فتحی در شنای کرال سینه بالای 60 سال آقایان که به مدال نقره دست پیدا کردند.

شرکت کنندگان این مسابقات عصر روز گذشته پس از قهرمانی تیمی با استقبال تعدادی از مسوولان وارد فرودگاه بین اللملی سردار جنگل رشت شدند.

 

انتهای پیام/ق

 

 

استقبال از تیم گیلان درمسابقات ورزشی صندوق بازنشستگان 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.