درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان دشتی احداث می‌شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان دشتی احداث می‌شود.

درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان دشتی احداث می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید کمال الدین شهریاری صبح پنجشنبه در نشست بررسی مسائل درمانی دشتی اظهار داشت: در راستای مطالبات مردم شریف شهرستان‌های دشتی و تنگستان تاکنون پیگیری‌های خوبی در خصوص راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در این دو شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: اخیرا نیز نشست خوبی با دکتر نور بخش معاون وزیر و رئیس سازمان تامین اجتماعی در خصوص راه‌اندازی این درمانگاه در شهرستان‌های دشتی و تنگستان برگزار شد.

شهریاری بیان کرد: برابر اعلام دکتر نوربخش احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دشتی در هیئت مدیره سازمان برای آغاز عملیات احداث در سال جاری به تصویب رسیده و برای تهیه نقشه و تخصیص اعتبار به معاونت اداری مالی سازمان و اداره کل فنی و مهندسی ارجاع شده است.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شد فرمانداری شهرستان دشتی با هماهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان در اسرع وقت میزان زمین مورد نیاز را به واحد فنی و مهندسی سازمان اعلام کند تا عملیات هر چه زودتر آغاز شود.

شهریاری در خصوص درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان تنگستان نیز گفت: این موضوع در کارگروه پروژه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی مصوب شد و مقرر شد برای تصویب در هیئت مدیره سازمان در شورای عالی عمرانی مطرح شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.