مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛

مراجعه سالانه بیش از 2 هزار و 200 مددجو به مرکز توانبخشی هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:سالانه 2 هزار و 267 مددجو به مرکز جامع توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی مراجعه می کنند.

دکتر خامسان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ با بیان اینکه سالانه 2 هزار و 267 مددجو به مرکز جامع توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی مراجعه می کنند،گفت: این مرکز در سال 1395 در جهت خدمت رسانی بیشتر، واحد کاردرمانی ذهنی و ساخت پروتز ( اندام مصنوعی) را راه اندازی کرد.


وی افزود:این مرکز با توجه به دوری از مرکز و بعد مسافت با مراکز استان های مجاور و در جهت خدمت رسانی و رفاه حال بیماران از حدود 25 سال پیش(سال 1371) به معلولان ، بیماران و مددجویان در زمینه های فیزیوتراپی ، کاردرمانی (جسمی و ذهنی) ، گفتاردرمانی و ارتز و پروتز (اندامهای مصنوعی و کمکی) خدمت می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف اصلی این مرکز کمک رسانی به قشر محروم جامعه است،گفت:با توجه به محرومیت خراسان جنوبی، و مشکلات مالی مددجویان، تعرفه درمانی در این مرکز بسیار مناسب و از بخش خصوصی به مراتب کمتر است.
انتهای پیام/ب

خدمت رسانی مرکز توانبحشی هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار