ریزش آوار و جان باختن 4 نفر در شهرستان خدابنده / فرد محبوس شده در چاه جان خود را از دست داد

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان زنجان از جان باختن سه نفر در اثر گودبرداری و وضعیت نامعلوم یک فرد گرفتار شده داخل چاه خبر داد.

ریزش آوار جان ۳ نفر را در شهرستان خدابنده گرفت به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا زراعتچی رئیس مرکز مدیریت حوادث استان زنجان اظهار داشت: ساعت یک و 39 دقیقه بامداد امروز پنج نفر به داخل یک گودال در اثر گودبرداری و ریزش کناره‌های گودال آن کردند که سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی در مورد جزئیات این حادثه ابراز کرد: عملیات امدادرسانی در روستای "استرود" زرین‌رود از توابع خدابنده از ساعت 16 و 47 دقیقه روز گذشته به علت مسمومیت یک نفر داخل چاه با گاز منواکسید آغاز شد و یک دستگاه آمبولانس اورژانس، تیم کوهنوردی هلال احمر و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فورت‌های پزشکی استان زنجان افزود: به دلیل نبود تجهیزات لازم با هماهنگی مسئولان محل تصمیم به گودبرداری از کناره چاه با یک دستگاه لودر گرفته شد که در ساعت یک و 15 دقیقه بامداد امروز به علت ریزش کناره‌های گودال پنج نفر به داخل آن سقوط می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 2 نفر سالم و بدون هیچ گونه مصدومیت از زیر آوار بیرون می‌آیند، بیان کرد: 2 نفر از نیروهای هلال احمر و یک نفر از مردم عادی بدون علائم حیاتی و با احیای قلبی ریوی به درمانگاه زرین‌رود اعزام می‌شوند که فوت دو نفر در درمانگاه تأیید و یکی از مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین اعزام می‌شود اما به علت شدت آسیب ها در آنجا فوت می‌کند.

زراعتچی با اشاره به اینکه یک نفر داخل چاه است، تصریح کرد: وضعیت فرد داخل چاه نامعلوم است.

 

فرد محبوس شده در چاه جان خود را از دست داد /  4کشته و 2 مصدوم در ریزش آوار

مدیر روابط عمومی اورزانس استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  از آخرین وضعیت سانحه ریزش چاه در روستای استرود زرین رود خبر داد و گفت : فردی که در این حادثه در چاه محبوس شده بود بعد از گذشت چند ساعت جان خود را ازدست داد .


مرادی اضافه کرد: این حادثه 4فوتی و 2مصدوم برجای گذاشت که افراد فوت شده، 2  نیروی هلال احمر و 2 نفر از افراد روستا بودندکه یکی ازافراد روستا ،مقنی بوده است.


وی اعلام کرد : عملیات گود برداری ساعت 12:45دقیقه ظهر به اتمام رسیده است .

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.