آژانس شیشه‌ای به سبک یانکی‌ها؛

بمب‌گذاری کهنه سرباز فقیر آمریکایی در یک بانک

پلیس آمریکا پس از دریافت گزارشی مبنی بر تهدید به بمب گذاری در یک بانک، ساختمان آن را محاصره کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی فاکس فایو در آتلانتا، پلیس ایالت جورجیا آمریکا پس از دریافت گزارشی مبنی بر تهدید به بمب گذاری در یکی از بانک های شهر کاب کانتی، ساختمان بانک را محاصره کرد.

بر این اساس، مردی که ادعا کرده بمب همراه دارد وارد ساختمان بانک ولز فارگو در کاب کانتی شده است و نیروهای پلیس درحال مذاکره با او هستند.

یکی از مقام های پلیس به فاکس فایو گفت: « او (مردی که بمب همراه دارد) خیلی آرام و خونسرد است و خیلی هم صریح سخن می گوید. در حال گفت و گو با او هستیم.

تلویزیون آتلانتا هم ادعا کرد بمب گذار با اتاق خبر آنها تماس گرفته و در بیش از 30 دقیقه، خواسته‌های خود را جزء به جزء گفته است. او گفته یکی از کهنه سربازان جنگ عراق است که مشکل مالی دارد و ادعا کرده بزودی بی خانمان خواهد شد.

یکی از افسران پلیس از صحنه حادثه اعلام کرد خطری کسی را تهدید نمی کند. در حال مذاکره با فرد مهاجم هستیم. تنها کارکنان بانک درون ساختمان هستند و آنها هم گروگان به شمار نمی‌آیند. به هیچ کس آسیبی نرسیده است. نیروهای ویژه پلیس ساعت نه و نیم به وقت محلی به محض دریافت گزارش تهدید به محل رفتند و پلیس محلی هم ورود و خروج از منطقه را ممنوع اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار