توییت سفیر ایران در انگلیس خطاب به آمریکا

مردم انقلابی ایران اسلامی در طول دوران پس از انقلاب همیشه یارو و پشتیبان انقلاب خود بوده‌اند و ذره‌ای قدم پس نکشیدند.

توییت سفیر ایران در انگلیس خطاب به آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید بعیدی‌نژاد در سیاست بین الملل ایران همیشه نقشی فعال داشته است از جمله فعالیت‌های وی در دوران کاریش می‌توان به مدیر کل اداره امور خلع سلاح و مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران، عضو تیم مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران و همچنین رئیس تیم ایرانی در مذاکرات کارشناسی و سفیر ایران در انگلیس اشاره کرد.

ایران اسلامی سرافراز  و سربلند

پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های غرب و به ویژه آمریکا با مردم و نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران آغار شد. مردم انقلابی ایران اسلامی در طول دوران پس از انقلاب همیشه یار و پشتیبان انقلاب خود بوده‌اند و ذره‌ای قدم پس نکشیدند. جوانان ایران اسلامی با دستبابی به پیچیده‌ترین صنایع هوش خود را به رخ جهانیان کشاندند و نشان دادند بدون وابستگی نیز می‌توان به رده‌های بالای پیشرفت در علم رسید.

در همین راستا جوانان دیروز که امروز به عنوان نماینده ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی فعالیت می‌کنندپا به پای مردم و اهداف جمهوری اسلامی قدم برمی‌دارند. حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در انگلیس با انتشار پستی در صحفه توییترش خطاب به دولتمردان آمریکایی نوشت: "۳۸ سال است که واشنگتن با ایران خصومت دارد اما ایران از همیشه قوی تر است"

 توییت سفیر ایران در انگلیس خطاب به آمریکا

انتهای پیام/

ایران قدرتمندتر از گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار