فردا، زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا (یکشنبه) توزیع می‌شود.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، کارت ورود به جلسه آزمون ارشد علوم پزشکی ١٨ تا ٢٣ تیر از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir توزیع می‌شود.

با توجه به لزوم اجرای ماده ٩٠ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، مبنی بر اختصاص سهمیه ۵۵ درصد به جانبازان کمتر از ۲۵ درصد جانبازی و همسر و فرزندان این افراد و همسر و فرزندان رزمندگان بسیجی که دارای حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه هستند، مقرر شد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجدداً مجاز به تغییر و انتخاب سهمیه باشند.

بنابراین داوطلبان دقت کنند پیش از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باید با کد رهگیری خود وارد سامانه شده و درصورت نیاز به تغییر سهمیه خود، گزینه «نیاز به ویرایش سهمیه را دارم» را انتخاب کرده و پس از تغییر سهمیه، گزینه «تایید و دریافت کارت و برگه راهنما» را انتخاب کنند و درصورتی که نیاز به تغییر سهمیه نداشته باشند، گزینه «نیاز به ویرایش سهمیه ندارم» را انتخاب و سپس «تایید و دریافت کارت و برگه راهنما» را انتخاب کنند. بدیهی است این زمان آخرین فرصت برای تغییر سهمیه خواهد بود.

‌متقاضیان سهمیه مربوط به ایثارگران (جامعه هدف بنیاد شهید) نیز باید کدملی خود را وارد کنند.

همچنین متقاضیان سهمیه مربوط به رزمندگان بسیجی (فقط رزمندگانی که مدت حضور در جبهه را دارند و همسر و فرزندان آنها) باید کد رهگیری دوازده رقمی را که قبلاً با مراجعه به مراجع زیربط طبق بند ۵-۱-الف دفترچه راهنمای ثبت نام دریافت کرده‌اند، در قسمت مربوطه وارد کنند.

در مجموع ۷۹ هزار و ۳۴۶ نفر در آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار