جلال طالبانی به ایران می‌آید

دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق و رئیس‌جمهور سابق این کشور، هفته آینده برای دیدار با مقامات کشورمان به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، منابع خبری در کردستان عراق از سفر هفته آینده جلال طالبانی، دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق، به ایران خبر دادند.

شبکه تلویزیونی روداو در این باره گزارش داد: جلال طالبانی، دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان و رئیس جمهور سابق عراق هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.

دبیرخانه اتحادیه میهنی کردستان عراق با صدور بیانیه‌ای در این‌باره اعلام کرد، این سفر دوستانه است و به دعوت مقامات جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد و از قبل آمادگی‌های لازم برای آن انجام شده است.

جلال طالبانی در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ رئیس جمهور عراق بود که در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۲ به دلیل سکته مغزی به آلمان منتقل شد و به مدت یک سال و ۷ ماه در آن کشور تحت درمان بود. سرانجام وی در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۴ به سلیمانیه در شمال عراق بازگشت.

انتهای پیام/

جلال طالبانی به ایران سفر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
بوی نفاق میده این بابا
Germany
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
این تفرقه افکن هارو به کشور راه ندین
ما ملت کرد ازیشون متنفریم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۳۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
خوش امدی کردستان عراق وایران همه جزلاینفک هردوکشورن وما افتخارمیکنیم به ایران وعراق وکردهای غیورهردوکشور.مرگ بر منافقین که میخوان کردستان عراق راجداکنندکورخوندن عراق یکپارچه خواهدماند.انشالله
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۳:۵۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
کردهای ایران ،ترک های ایران،عربهای ایران،بلوچ های ایران،ترکمن های ایران.بعد از همه قومها کلمه ایران آوردم تا همه بدونند اینها ایرانین و همه دوستشون دارن.فقط ایرانی و با محبت و دوست داستنی.هیج کس نمیتونه این‌اتحاد رو بهم بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
یه ایرانی با همه تفاوتهای فرهنگ و لهجه و زبان همیشه ایرانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
مامو جلال خوش آمدی
Netherlands
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
کردستان ایران مال ایران است و هیچ ربطی به کردستان عراق ندارد
ما کرد ها همیشه ایرانی هستیم و خواهیم ماند
آخرین اخبار