اردبیل؛

ثبت‌نام ۵۰۰۰ حامی جدید در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین

5 هزار حامی جدید در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل در جلسه بررسی روند اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل اظهار داشت: حامیان طرح اکرام ایتام نزدیک به 10 ‌میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود در سه ماهه نخست امسال مساعدت کرده‌ و بیش از هشت میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب ایتام تحت تکفل خود واریز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مساعدت‌های نقدی حامیان به طور مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود، تصریح کرد: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، با تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام، آنان را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

توحیدی با اشاره به اینکه دو هزار و 44 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، افزود: بیش از 10 هزار حامی با مساعدت‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی خود، کفالت ایتام تحت حمایت را برعهده گرفته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: تمامی ایتام تحت حمایت دارای حامی هستند به طوری که هر یتیم اردبیلی به طور میانگین دارای پنج حامی است که این امر سبب شده است ایتام تحت حمایت از پشتوانه محکمی برای آینده خود برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه حامیان طرح محسنین نیز بیش از دو میلیارد و 762 میلیون ریال به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت مساعدت کرده‌اند، گفت: مساعدت‌های حامیان علاوه بر مرتفع ساختن مشکلات مددجویان تحت حمایت سبب دلگرمی مضاعف کانون خانواده‌های آنان می‌شود.

توحیدی اظهار کرد: بیش از پنج هزار حامی تکفل فرزندان مشمول طرح محسنین را بر عهده دارند که دو هزار و 324 نفر از خانواده‌های تحت حمایت که سرپرست آنان به دلیل بیماری، از کار افتادگی و کهولت سن قادر به تأمین مایحتاج زندگی نیست، در قالب طرح محسنین توسط حامیان حمایت می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: استقبال گسترده نیکوکاران از طرح محسنین در ماه مبارک رمضان سبب شد تا تمامی فرزندان مشمول این طرح دارای حامی شوند و فرزندان طرح محسنین به طور میانگین دارای دو حامی هستند که با مساعدت‌های آنان می‌توانیم شاهد آینده درخشان این کودکان باشیم.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال بیش از پنج هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: چهار هزار و 145 حامی در قالب طرح محسنین کفالت فرزندان خانواده‌های تحت حمایت را بر عهده گرفته‌اند که مساعدت‌های حامیان می‌تواند بخش مهمی از مشکلات و مسائل پیش روی آنان را برطرف کند.

 

انتهای پیام/ع

طرح‌های اکرام ایتام و محسنین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار