همدان؛

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم همدان

مسئول بسیج سازندگی استان همدان گفت:۳۵ هزار نفر در قالب ۲۰۰ گروه جهادی در تابستان سال جاری به مناطق محروم اعزام می شوند.

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهرام صادقی گفت: 35 هزار نفر در قالب 200 گروه جهادی دانشجویی، دانش آموزی، محلات، بسیج مهندسین و... در تابستان سال جاری به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

   وی افزود: در این اردوهای جهادی 3 هزار نفر از بسیج دانشجویی، 1000 نفر از بسیج دانش آموزی، 15000 نفر از بسیج مهندسین و مابقی از بسیج طلاب و محلات در مناطق محروم شهرستان های کبودراهنگ، نهاوند، اسدآباد، رزن، ملایر  و قهاوند اعزام می شوند.

   صادقی اظهار داشت: گروه های جهادی در مناطق محروم به فعالیت های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و...می پردازند به طوری که در بخش‌های عمرانی به مرمت و بازسازی مساجد، مدارس، خانه محرومان و نیازمندان کمک می کنند.

 مسئول بسیج سازندگی استان همدان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، جشن تکلیف، قرآن، نماز، احکام، مشاوره خانواده و ارائه خدمات پزشکی درمانی از دیگر فعالیت های گروه های جهادی است.

 صادقی هدف از برگزاری اردوهای جهادی براساس تدابیر مقام معظم رهبری ترویج و اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان عنوان کرد و عنوان کرد:  جوانان باید قدر این فرصت را دانسته و از این مهم در راستای خودسازی استفاده کنند.

  انتهای پیام/ ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.