روند افزایش دما در خوزستان تا روز سه شنبه

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش دما تا روز سه‌شنبه در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی روند افزایش دما در استان خوزستان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری را نشان می‌دهند و ممکن است شاهد دمای 51 تا 52 درجه‌ای در شهرهای آبادان، اهواز،‌ بستان، دزفول، امیدیه و آغاجاری باشیم.

وی با بیان این‌که دمای امروز یک درجه کاهش می‌یابد، افزود: همچنین مدل‌های هواشناسی وزش باد مداوم را نشان می‌دهند که ممکن است موجب فعال شدن کانون‌های داخلی گرد و غبار در استان شود و برای ساعاتی دید افقی در شهرهای آبادان، اهواز و ماهشهر به چهار تا پنج کیلومتر برسد.

بهادری با اشاره به پدیده شرجی در استان خوزستان تصریح کرد:‌ صبح امروز میزان رطوبت نسبی در آبادان به 75 درصد، اهواز 50 درصد، ماهشهر و شادگان 70 درصد، بستان 60 درصد و هندیجان به 50 درصد رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان داشت:‌ همچنین روز گذشته هشت شهر استان شامل دزفول، شادگان، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، امیدیه، بهبهان، آغاجاری و امیدیه دمای 50 درجه را گذراندند.

وی اظهار کرد: ‌در شبانه‌روز گذشته آبادان،‌ اهواز و بستان با 51 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 27 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 33 تا 51 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.


انتهای پیام/م

افزایش دما تا 52 درجه در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.