اصفهان؛

پردیس هنر، زیباترین بوستان حاشیه زاینده رود

پردیس هنرآبشار به یکی از زیباترین بوستان های حاشیه زاینده رود تبدیل می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر پروژه پردیس هنر آبشارگفت: عملیات احداث پردیس هنر آبشار در ۲ فاز پیش بینی شده است که هم اکنون فاز اول این طرح به مساحت ۷ هکتار در دست اجراست.

 ناصرکریمی مدیر پروژه پردیس هنر آبشار با اشاره به اینکه عملیات اجرای این پروژه تاکنون ۶۶ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: برای عملیات اجرایی فاز اول پردیس هنرآبشار ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: عملیات احداث محوطه فرش گل، برکه آبنما، آمفی تئاتر در دست اجراست همچنین زیر سازی پارکینگ و احداث ورودی مجموعه تکمیل و اکنون آماده آسفالت و اجرای سنگفرش است.

کریمی افزود: کاربری هایی شامل گلخانه و پارک سرپوشیده شبیه باغ گلها و همچنین کاربری های فرهنگی شامل موزه احجام، پارک بازی کودکان با روحیه مینیاتور و سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۳ هزار نفری که به طرف رودخانه و پشت به آفتاب باشد برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

پردیس هنر آبشار به منظور ایجاد شادابی و نشاط در بین شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته شد تا تمام امکانات تفریحی برای شهروندان مهیا باشد.

گفتنی است در فاز اول این پروژه آمفی تئاتر، سایت هنرمندان، آبشارهای خیابان آبشار، رستوران، برکه مرکزی، برج آبنما، جاده  VIP، پارکینگ و محوطه ورودی احداث می شود.

 

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.