شیراز؛

ثبت نام ۱۷۰ واحد صنعتی فارس در سایت بهین یاب

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از ثبت نام ۱۷۰ واحد صنعتی فارس در سایت بهین یاب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: در حال حاضر ۱۷۰ واحد صنعتی در استان با مراجعه به سایت بهین یاب به آدرس behinyab.ir برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی اقدام به ثبت نام کرده اند.

 

وی با بیان اینکه نتایج پیشنهاد‌های کارشناسی نیز پس از ارائه به کارگروه تسهیل مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود، بیان کرد: یک کارگروه برای اقدامات بعدی، واحد‌های تولیدی را به بانک‌های عامل معرفی می‌کند تا بانک‌ها با بررسی در مهلت قانونی، واحد‌هایی را که از توجیه فنی و اقتصادی برخوردار هستند را بر طبق دستورالعمل طرح رونق تولید در سال ۹۶، برای پرداخت تسهیلات به شعب خود معرفی کنند.

 

رحمانی ادامه داد: پارسال از محل اجرای طرح رونق تولید ۴۸۰ واحد تولیدی در سایت بهین یاب ثبت نام کردند که ۶۳۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و این رقم نشان دهنده عملکرد ۱۲۲ درصدی در مقایسه با متوسط عملکرد کشوری است.

 

وی اظهار کرد: ۱۳۸ نشست این کارگروه تشکیل شد و مشکلات ۸۸۶ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که مشکلات ۴۸۵ واحد رفع و بقیه نیز در دست اقدام است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تصریح کرد: پارسال با هدف حمایت از واحد‌ها و بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط، پرداخت ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید در دستور کار قرار گرفت که این طرح امسال با اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان ادامه یافت.
انتهای پیام/ر

ثبت نام واحدهای صنعتی فارس در سایت بهین یاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار