شیراز؛

اهدای ۱۵۰ میلیارد ریالی نیک اندیشان برای ساخت بیمارستان سرطان جنوب

خیران استان فارس ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان سرطان جنوب کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اظهار کرد: بیمارستان خیریه حضرت سیدالشهیدا (ع) سرطان جنوب به منظور ارائه خدمات شخیصى، درمانی و تامین نیاز‌های بیماران سرطانی آموزش و پیشگیری از سرطان با استفاده از وقف جمعی و مشارکت مردمی و بهره گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیران و واقفان نیک اندیش در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تختصصی سرطان جنوب حضرت سید الشهداء (ع) الگویی از مشارکت موفق نیک اندیشانی است که از اقشار مختلف جامعه است که در ساخت این بیمارستان شده اند.

علی اکبر رامجردی ادامه داد: این بیمارستان با کمک نیک اندیشان سراسر کشور، در ۵ بلوک ۷ تا ۱۰ طبقه در حال ساخت است که مرحله اسکلت فلزی بلوک اول به پایان رسیده و اسلکت فلزی بلوک، دوم آغاز شده است.

محمدرضا رحمانیان مدیرعامل بیمارستان سرطان جنوب نیز اظهار کرد: جمع کمک‌های مردمی برای ساخت این بیمارستان تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که به صورت نقدی و غیر نقدی (شامل اهدای ملک) توسط خیران اهدا شده است.

منوچهر باقری نماینده هیات امنای بنیاد خیریه سرطان جنوب نیز بیان کرد: هدف بنیاد خیریه سرطان جنوب این است که به مردم بگوید بیمار سرطان قابل درمان است و به مردم هشدار دهد که باید به تشخیص و درمان به موقع توجه ویژه داشته باشند و ساخت این بیمارستان فرصت تشخیص و پیشگیری بیشتری را در آینده فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان تنها یک مرکز درمانی نخواهد بود، بلکه به مرکز تحقیقاتی و آموزشی در زمینه سرطان تبدیل خواهد شد ادامه داد: مدت زمان ساخت و تجهیز این بیمارستان حدود پنج سال است و امیدواریم با کمک مردم و مسئولان این بیمارستان هر چه سریعتر ساخته شود و با راه اندازی آن یکی از نیاز‌های اساسی و مهم منطقه جنوب کشور مرتفع شود.

عملیات ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور خرداد سال ۹۳ در شیراز به زمین زده شده است.

انتهای پیام/ن

 

ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور از سال 93

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار