دادستان خرم‌آباد:

اصلاح زیرساخت‌های عمرانی مناطق محروم لرستان سبب کاهش اعتیاد

دادستان خرم‌آباد با بیان اینکه اصلاح زیرساخت‌های عمرانی تأثیر بسزایی در امر پیشگیری اعتیاد به مواد مخدر دارد گفت: در بخش قوانین نیاز است اصلاحاتی صورت بگیرد و قوانین به‌روز شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رازانی، دادستان خرم‌آباد،گفت: در بحث مقابله با مواد مخدر دستگاه قضایی از صفرتا صد درگیر موضوع است چراکه دستگاه قضایی باید حضور فعال داشته باشد.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶، مراکز خصوصی و وابسته به بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در زمینهٔ نگهداری معتادان اقدام می‌شود افزود: در بخش دیگر در راستای مشکلات خانواده‌های مجرمان نیز با مشکل مواجه هستیم چراکه باید نگهداری صورت بگیرد تا خانواده این مجرمان نیز آسیب نبینند.

دادستان خرم‌آباد گفت: مواد مخدر با سایر جرائم مرتبط است بنابراین باید در بحث پیشگیری به‌تمام‌معنا کار شود؛ ساختارهای اجتماعی و عمرانی را نیز باید اصلاح کنیم.

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت، ایجاد سالن‌های ورزشی در برخی مناطق تأثیر به سزایی دارد؛ اگر در مناطق محروم کارهای عمرانی صورت بگیرد زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر بیشتر می‌شود چراکه زمانی ساختارها اصلاح شود بسیار تأثیرگذار است.

رازانی گفت: مسئولان بر اساس فرموده مقام معظم رهبری با اقدام، عمل و مدیریت جهادی کار کنند چرا که کارهای عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تأثیرات بسزایی در امر پیشگیری دارد.

وی افزود: در بخش قوانین نیاز است اصلاحاتی صورت بگیرد و قوانین به‌روز شود، آنچه نیاز است به دادستان کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر کل کشور نیز منعکس‌شده است.

انتهای پیام / د

وحید امیری و علیرضا بیرانوند به عنوان سفیران مبارزه با " موادمخدر" معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار