قربانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

نشست دوستانه نمایندگان پزشک مجلس با وزیر بهداشت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس از برگزاری نشستی میان نمایندگان پزشک با قاضی زاده هاشمی طی شب گذشته خبر داد.

نشست دوستانه نمایندگان پزشک مجلس با وزیر بهداشتمحمدحسین قربانی نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه‌ای دوستانه میان تعدادی از نمایندگان پزشک مجلس و قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان طی شب گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: محور این نشست دوستانه برای درخواست ادامه خدمت آقای قاضی‌زاده در حوزه وزارت بهداشت و درمان بود زیرا ادامه فعالیت وی در حوزه سلامت با توجه به فضای حاکم در کشور و توانمندی‌هایی که قاضی‌زاده هاشمی از خود نشان داده، مفید است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر تأکید کرد:‌ علی رغم اینکه هنوز نقص‌هایی در حوزه سلامت، تخصیص بودجه، روند اجرا و... وجود دارد دوستان معتقد بودند که قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت و درمان باقی بماند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: نمایندگان از وزیر بهداشت تقاضا کردند با جدیت در جهت رفع نواقص تلاش کند، که وزیر نظر پایانی خود را در رابطه با ادامه کار در حوزه وزارت اعلام نکرد  چراکه این موضوع به نگاه وی و رئیس جمهور بستگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
دكتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي انساني كه هنوز شناخته نشده و مظلوم هم واقع شده است.
هر صفت مثبتي را از يك انسان بخواهيد در اين مرد وجود دارد. او مواظب سلامتي آحاد مردم ايران هست. پركاري و درست كاري اين وزير در
كشور ما سابقه ندارد. بهتر از او وزيري سراغ داريد چه در گذشته و چه در زمان حال ، بسم الله اسم ببريد.
-
بهزاد باقری
۱۲:۰۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
سلام بر نمایندگان محترم.فکری بحال نیروهای تبصره3 شاغل در وزارت بهداشت بکنید.
آخرین اخبار