سقوط دلخراش آکروبات‌باز اسپانیایی از ارتفاع ۳۰ متری+ عکس و فیلم

یک آکروبات‌باز که مشغول اجرای نمایشی در اسپانیا بود، در نهایت ناباوری هزاران تماشاچی به روی زمین سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ایندیپندنت، یک آکروبات باز اسپانیایی جمعه شب در مراسمی در اسپانیا مشغول اجرای نمایش بود که در مقابل جمعیت 45 هزار نفری تماشاچیان، بر اثر سقوط از ارتفاع حدود 100 فوتی (30 متری)، جان خود را از دست داد.

سقوط دلخراش آکروبات باز اسپانیایی از ارتفاع 30 متری زمین+ تصاویر/////////

«پدرو آنیون مونروی» 42 ساله در داخل یک قفس معلق مشغول اجرای نمایش در فستیوال «مد کول» در مادرید اسپانیا بود که ناگهان در نهایت ناباوری تماشاچیان بر اثر پاره شدن طناب به روی زمین سقوط کرد.

این آکروبات باز برای نخستین بار نامزد خود را دعوت کرده بود تا نمایش او را از نزدیک ببیند که این حادثه دلخراش و ناراحت کننده رخ داد. وی پس از سقوط به روی زمین به سرعت جان باخت؛ با وجود اینکه نیروهای اورژانس همه تلاش خود را برای نجات وی به کار گرفتند.

سازمان دهندگان این مراسم با انتشار یک بیانیه از وقوع این حادثه دلخراش عذرخواهی کردند و تأیید کردند که این مراسم به دلایل امنیتی باید به برنامه های خود ادامه دهد. تصمیم برای ادامه مراسم با وجود رخ دادن این حادثه مرگبار، انتقاد بسیاری از شرکت کنندگان را به دنبال داشت.

گفته می شود پس از مرگ این آکروبات باز، گروه موسیقی «گرین دی» بدون توجه به این حادثه به روی صحنه آمد و شروع به نواختن موسیقی کرد. این گروه موسیقی پس از اجرا با ارسال یک توییت عذرخواهی کرد و نوشت: از مرگ این آکروبات باز اطلاعی نداشتیم.

این آکروبات باز به همراه نامزدش در انگلیس زندگی می کرد. نامزد وی روز قبل از اجرای نمایش او در صفحه فیسبوک نوشته بود: برای دیدن نمایش نامزدم لحظه شماری می کنم.

گفته می شود «پدرو آنیون مونروی» یک رقصنده و آکروبات باز بسیار ماهر و با تجربه و رئیس یک شرکت هنرهای نمایشی در برایتون انگلیس بود. وی همچنین یک سالن درمان با طب سوزنی را در برایتون انگلیس اداره می کرد.

سقوط دلخراش آکروبات باز اسپانیایی از ارتفاع 30 متری زمین+ تصاویر/////////

آکروبات باز در داخل قفس شیشه ای

سقوط دلخراش آکروبات باز اسپانیایی از ارتفاع 30 متری زمین+ تصاویر/////////

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار