متقی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

آغاز سفرهای استانی پایداری‌ها به منظور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی

سخنگوی جبهه پایداری از آغاز سفرهای استانی حزب متبوع خود به منظور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی خبر داد.

مجید متقی فر"مجید متقی‌فر" سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم، اظهار داشت: جبهه پایداری مشی گفتمانی خود را بعد از انتخابات ادامه داده و برای تحقق این مهم کارهای تبیینی مختلفی در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد:  میزگردهای تخصصی با محوریت روشن‌گری نسبت به راه‌های نفوذ دشمن در مباحث مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برگزار می‌کنیم. آمریکا از استقرار گفتمان انقلابی اسلامی به شدت نگران است ، در این زمینه باید کارهای محتوایی انجام بدهیم و ماهیت جریان‌های مختلف فکری را به مردم معرفی کنیم.

متقی‌فر تاکید کرد: جبهه پایداری دو ماه قبل از انتخابات سفرهای استانی هدفمندی به منظور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی انجام داد که نتایج مفید و موثری داشت بنابراین درصدد ادامه سفرهای استانی هستیم و اعضای شورای مرکزی در اسرع وقت این سفرها را آغاز می‌کنند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دیدارهای ما با آیت‌الله مصباح همچون گذشته برگزار می‌شود و هنوز زمان دیدار بعدی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار