کمرانی: بیماری کیمیا درمان می شود

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بیماری علیزاده شناخته شده است و درمان دارد.

 مهرو کمرانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: عکس هایی که از مراسم بازگشت کیمیا در فرودگاه وجود دارد نشان از سلامتی این بازبکن داشته و متاسفانه برخی صحبت ها فقط حاشیه سازی است.

وی ادامه داد: علیزاده بعد از استراحت حتی در باشگاه حاضر شد اما تمرین نکرد و تنها مشکل وی مصدومیت از ناحیه مچ پا و دست بود.

کمرانی افزود: بیماری کیمیا شناخته شده است و درمان دارد و این ورزشکار دچار عفونت ویروسی شده که بر روی سیستم عصبی وی تاثیر گذاشته است و تعادل این بازیکن را برهم زده است.

وی تصریح کرد: مواردی از قبیل ضعف یا بیهوشی در کره جنوبی نبوده است و حتی سارا جمهوری پزشک کیمیا صحبت هایی مبنی بر بیماری این ورزشکار نکرده است.

کمرانی عنوان کرد: به جای حمایت از یک ورزشکار مدال آور تنها با حاشیه سازی روحیه کیمیا را از بین بردند و از مواردی حرف زده شد که صحت ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: در بازی های کشورهای اسلامی با وجود اینکه کیمیا آماده مسابقه بود به وی اجازه ندادیم و برای اینکه بتواند بعد از درمان مصدومیت به رقابت های گرندپری برگردد با مجوز پزشک در کره جنوبی شرکت کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان خاطر نشان کرد: بیماری کیمیا درمان می شود و بعد از آن می تواند باز هم به دنیا تکواندو بر گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار