اعتبار عمران شهری و روستایی شهرستان عسلویه تامین می‌شود

فرماندار عسلویه گفت: برای اجرای طرح‌های عمران روستایی و شهری در شهرستان عسلویه، اعتبارات دهیاری‌ها و شهرداری‌ها تامین و پرداخت می‌شود.

اعتبار عمران شهری و روستایی شهرستان عسلویه تامین می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری ظهر امروز درجلسه معارفه نماینده سازمان همیاری شهرداری‌های شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر که در عسلویه استقرار یافت با بیان اینکه سازمان همیاری‌ یکی از بازوان توانمند شهرداری‌ها است اظهار داشت: سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها بر اساس قانون و اساسنامه خود بستر بسیارمناسبی برای ورود به فعالیت‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی دارند.

وی با تاکید بر توجه به درآمدزایی در حوزه سازمان همیاری شهرداری‌ها خاطر نشان کرد: با توجه به زمینه بسیار گسترده فعالیت‌های عمرانی و توسعه صنعتی شهرستان عسلویه با ایجاد نمایندگی سازمان همیاری‌های شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر در شهرستان عسلویه رونق این سازمان در این شهرستان‌ها و کل استان فراهم می‌شود.

فرماندار عسلویه، یحیی بدیعی را که به عنوان نماینده سازمان همیاری شهرداری‌ها در جنوب استان بوشهر فردی توانمند، پشتکار فراوان معرفی و اظهار امید واری کرد با توجه به برنامه‌های دولت و همراهی و همکاری با مدیران شهرستان بتواند در راستای اهداف دولت برنامه‌های سازمان همیاری‌های شهرداری را بخوبی پیش ببرد.

نادری با بیان اینکه شهرستان عسلویه، دارای 20 دهیاری و 2 شهرداری است افزود: توسعه عمران روستایی و شهری در بخش‌های مختلف از اولویت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها است که در این راستا اعتبارات لازم تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های عمران روستایی و شهری در شهرستان عسلویه ،اعتبارات دهیاری‌ها و شهرداری‌ها تامین و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.