تایید حکم اعدام آریا جاویدان، شرور خطرناک جنوب کرمان

رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان از تایید حکم اعدام آریا جاویدان یکی از اشرار مسلح و خطرناک جنوب استان کرمان در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،احمد قربانی افزود:حکم نهایی به متهم و وکیل وی ابلاغ گردیده و جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است.

این مقام قضائی اعلام داشت:شرور آریا جاویدان معروف به سردار که به اتهام محاربه از طریق سردستگی گروه مسلحانه جهت برهم زدن، امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، قتل عمدی، سرقت مسلحانه، راهزنی، آدم ربائی مسلحانه در این دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت و به اعدام محکوم و حکم صادره پس از جری تشریفات قانونی در دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گرفت.

وی افزود:آریا جاویدان با تشکیل باندی متشکل از افراد مختلف مسلح به سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت بین مردم در جنوب استان کرمان، آدم ربائی و سرقت‌های مقرون به آزار و مسلحانه انجام  و بعد از ربائیدن افراد آن‌ها را در منطقه کوه شاه نگهداری  و از خانواده‌های ایشان اخاذی می‌کرده است.

قربانی گفت:نامبرده چندین فقره آدم ربائی مسلحانه، قتل عمد، سرقت مسلحانه و ... در پرونده خود دارد نهایتا"وی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر وتحویل مراجع قضائی شد و در این دادگاه مورد محاکمه قرار گرفته و به اکثر جرائم خود اقرار صریح داشته است و در نهایت به اتهام محاربه به اعدام محکوم و حکم مذکور مورد تائید دیوان عالی کشور قرار گرفت و بعد از ابلاغ به متهم و وکیل وی پرونده به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است.

انتهای پیام/ی

 

شرور خطرناک کرمانی به اعدام محکوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرجام.اهواز
۰۱:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۶
نام و مشخصات شرور ویس رو اعلام کنید.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۱:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
باسلام ما در خوزستان شهرستان ویس یک شرور خطرناک داریم که مردم از دست ان امنیت واسایش ندارند خواهش می کنم اگر راهی هست ما را یاری کنید شاید خدا خواست واین شرور هم به دار اویخته شود
آخرین اخبار