اصفهان؛

پلنگ آسیا، الگویم در دروازه‌بانی است

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دوست دارم به جایگاهی برسم که فرزانه توسلی بهترین دروازه‌بان فوتسال بانوان آسیا معروف به پلنگ آسیا در آن قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زینب کرمی  اظهار کرد: در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به عضویت تیم ملی درآمده‌ام؛ تیم از الان خودش را آماده می‌کند برای مسابقات المپیک (2018 میلادی) که در آرژانتین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رده سنی زیر 18 سال همان رده سنی نوجوانان است، افزود: در این رده کاپیتان تیم هستم و در پست دروازه‌بانی بازی می‌کنم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتسال بانوان عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال سنم هماهنگ با رده سنی نوجوانان بود توانستم به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا کنم و در نهایت فیکس شوم؛ در واقع از بعد از عید تا خرداد ماه سال جاری در اردو بودیم که نفرات اصلی مشخص شدند؛ در حال حاضر هم یک مرحله از اردوی آماده‌سازی را با همین نفرات در تیر ماه جاری پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه کرد: این اردوها تا زمان مسابقات ادامه خواهد داشت و در این فاصله اردوهای تمرینی برون‌مرزی و بازی‌های دوستانه با دیگر کشورها نیز انجام می‌گیرد.

کرمی خاطرنشان کرد: 6 سال است که به طور حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم؛ خیلی دلم می‌خواهد همانند کسی باشم که در دروازه‌بانی بسیار موفق است.

وی ادامه داد: الگوی من فرزانه توسلی بهترین دروازه‌بان فوتسال بانوان آسیا معروف به پلنگ آسیاست؛ امیدوارم روزی در این رشته به خصوص دروازه‌بانی به جایی برسم که ایشان در آن جایگاه قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.