سمنان;

راه اندازی تاکسی اینترنتی در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان گفت : طرح ایجاد تاکسی اینترنتی در این شهرستان به‌صورت آزمایشی در یک بازه زمانی سه‌ماهه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در نشست شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به برخی مشکلات صنف تاکسیرانی گفت: طرح ایجاد تاکسی اینترنتی در سمنان به‌صورت آزمایشی در یک بازه زمانی سه‌ماهه اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در صورت دریافت نتیجه مطلوب این طرح به‌صورت مستمر اجرا می‌شود اذعان کرد: بالغ‌بر یک هزار و 70 تاکسی در شهرستان سمنان وجود دارد که به‌صورت فانی و با مجوز از صنف تاکسیرانی در حال فعالیت هستند.

 

فرماندار سمنان با تأکید بر لزوم سامان‌دهی تاکسیرانی در شهرستان سمنان تصریح کرد: با راه‌اندازی و اجرای طرح تاکسی اینترنتی بخش عمده‌ای از مشکلات این صنف برطرف می‌شود.

 

وی تصریح کرد: طرح تاکسی اینترنتی به صورت رایگان و بدون هزینه برای رانندگان تاکسی درون‌شهری و برون‌شهری سمنان اجرا می‌شود و رانندگان تنها باید برای مشارکت در این طرح نرم‌افزار لازم را درگوشی هوشمند خود نصب کنند.

 

دانایی افزود: اجرای این طرح می‌تواند در مصرف سوخت، کاهش هزینه‌های رانندگان و اتلاف وقت شود.

 

وی نام نرم‌افزار این طرح را «سمانه تاکسی موبایل اِسنپ» عنوان کرد و گفت: این برنامه می‌تواند مکان مسافران را به رانندگان نمایش دهد و این مهم در افزایش سطح درآمد رانندگان نیز مؤثر است.

فرماندار سمنان بیان کرد: جلوگیری از ورود خودروهای شخصی و بدون مجوز تاکسیرانی به محدوده مسافربری رانندگان تاکسی یکی دیگر از نتایج مطلوب این طرح است.

انتهای پیام / ه

اجرای طرح تاکسی اینترنتی در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محمودی
۱۳:۴۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
با سلام . طرح بسیار خوبی است ، خصوصا در جهت ایجاد شغل و اونق اقتصادی . آیا بخش خصوصی می تواند نسبت به راه اندازی و اشتغال در این مسیر اقدام کند ؟ اگر جواب مثبت باشه شرایط و بودجه لازم برای راهاندازی آن چقدر است ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا مداح
۰۱:۰۰ ۲۴ تير ۱۳۹۶
با سلام وخسته نباشید این طرح اگه اجرا بشه خیلی عالی هست و هم به نفع مسافر و هم به نفع راننده است من در مشهد از تاچ سی استفاده کردم و خیلی راضی هستم حداقل اینکه میدونی راننده ای که داری بهش اعتماد میکنی چه شخصی است و مشخصات فردی او چیست و نظر و پیشنهادت رو هم میتونی در برنامه پست کنی و امتیاز بدی به اون راننده ممنون از طرح خوبتون و از چه تاریخی این طرح اجرا میشه سپاسگزارم
آخرین اخبار