شهریاری در نطق میان دستور:

تشدید تحریم‌ها علیه ایران باعث بی‌اعتباری آمریکا در جهان خواهد شد

نماینده دشتی و تنگستان گفت: اقدام آمریکا در توسعه تحریم‌ها علیه ایران باعث بی‌اعتمادی جامعه جهانی نسبت به این کشورخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدکمال‌الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: پاکسازی موصل از عناصر داعش توسط ارتش عراق و نیروهای مردمی و سقوط گروهک ساخته و پرداخته نظام سلطه را به پیشگاه مقام معظم رهبری و جمعیت تشیع تبریک می‌گویم.

وی افزود: اقدام آمریکا و مواضع خصمانه این کشور در تأکید بر ادامه و توسعه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران نشانه بی ثباتی دولت حاکمه این کشور است که بیشتر از آن که بتواند به اسلام ضربه‌ای وارد کند باعث بی اعتباری و بی‌اعتمادی جامعه جهانی نسبت به خود خواهد شد.

شهریاری تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با متانت از حقوق ملت ایران دفاع کرده است و بدون آن که دچار اقدامات منفعلانه شود با دیپلماسی فعال و رایزنی‌های مستمر با سایر اعضای گروه 5+1 و اتحادیه اروپا از احقاق حقوق ایران دست نخواهد کشید.

عضو کمیسیون عمران بیان داشت: ضمن تشکر از دولت و اقدامات مستمر وزارت امور خارجه و دیپلماسی فعال تیم‌های مذاکره کننده به عنوان نماینده مردم آمادگی خود را برای حمایت کامل از دولت برای برخورد با هرگونه مصوبه خلاف برجام از طریق پیگیری اجرایی قوانین قبلی در مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: گرمای بی سابقه در استان بوشهر موج می‌زند و این استان با کمبود آب دو چندان مواجه است، از سال گذشته که وارد مجلس شورای اسلامی شدم بارها به وزارت نیرو و ستاد بحران مستقر در وزارت کشور تذکر داده‌ام و راهکارهای کوتاه‌ مدت و بلند مدت زیادی را در جهت رفع کم‌آبی ارائه داده‌ام.

نماینده مردم دشتی و تنگستان تأکید کرد: از چیت چیان درخواست دارم که هر چه سریعتر جهت رفع کم آبی شهرهای دشتی و تنگستان به خصوص بخش دلوار اقدامات سریعی بکند و با تسریع در عملیات سد‌های این استان و ادامه عملیات پر سرعت، از هدررفت آب‌های بارندگی‌های فصلی که باعث آبیاری مزارع و مراتع این استان می‌گردد، جلوگیری کند. 

شهریاری اظهار داشت: آقای چیت چیان موتور پمپ چاه‌های مردم زحمتکش دشتی و تنگستان هنوز با سوخت گازوئیل کار می‌کند و برای تأمین این سوخت باید بر مرکز شهرستان مراجعه کنند که این امر علاوه بر زحمت کشاورزان بلکه باعث مصرف بی‌رویه سوخت و آلودگی محیط زیست می‌شود لذا هر چه سریعتر نسبت به تأمین تجهیزات کشاورزی این شهرستان اقدام کنید. 

وی افزود: از وزیر بهداشت که اقدامات موثری را در بیمارستان‌های این استان انجام داده درخواست دارم که هرچه سریع‌تر نسبت به تأمین نیروی انسانی متخصص و غیرمتخصص بیمارستان‌ها برای بخش‌های مختلف این استان اقدام نماید.

وی افزود: از رئیس بانک مرکزی انتظار دارم که موسسات اعتباری هشت گانه‌ای که دچار تعلل شده‌اند را بررسی کند چرا که اقدامات شما به منظوراعلام غیرقانونی بودن فعالیت این موسسه‌ها مطلوب نبوده و باعث بی‌اعتمادی مردم به نظام بانکی می شود ما روزانه با صدها پیامک از سپرده گذاران مواجه هستیم به گونه‌ای که بسیاری از وقت نمایندگان صرف این موضوع می‌شود و تا جایی که اطلاع داریم در بین سپرده گذاران افرادی هستند که تمامی دارایی خود را در این موسسات سپرده گذاری کرده‌اند.

انتهای پیام/

مشکلات موسسات مالی و اعتباری باعث بی اعتمادی مردم به نظام بانکی شده است 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار