رونق گردشگری با اجرای پروژه «خانه مسافر» در استان بوشهر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از رونق گردشگری با امضای تفاهم نامه اجرای پروژه «خانه مسافر» در استان بوشهر خبر داد.

رونق گردشگری با اجرای پروژه «خانه مسافر» در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی سملیان صبح سه‌شنبه در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری با موضوع اجرایی کردن پروژه خانه مسافر، صنایع دستی و حمایت از محتوای دیجیتال اظهار داشت: این تفاهم نقش بسیار مهمی در توسعه گردشگری استان بوشهر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از جمله اهداف این تفاهم نامه می‌توان به رونق و گسترش گردشگری استان بوشهر، معرفی کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی در سطح کشور و حمایت از استارت آپ های حوزه گردشگری اشاره کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: به منظور دستیابی به اهداف این تفاهم نامه، دو پروژه تعریف شده است که در حوزه گردشگری مقرر است سامانه خانه مسافر با همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند و نماینده استانی همه اقدامات اعم از عملیات اداری، اجرایی، حقوقی، توسعه سامانه و ... انجام شود.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه صنایع دستی استان مقرر است سامانه زبردستان با هدف معرفی، آموزش و همکاری در فروش محصولات و صنایع دستی استان اجرایی شود.

سملیان بیان کرد: برای حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری استان مقرر است با توجه به ویژگی OpenApi سامانه‌های مذکور همکاری‌های بیشتر در توسعه و افزودن قابلیت‌های جدید به سامانه صورت پذیرد.

وی گفت: همچنین حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه گردشگری و مرتبط با پروژه خانه مسافر از دیگر موارد مورد توافق این تفاهم نامه است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.