شهرکرد؛

مانور منطقه‌ای مقابله با آتش سوزی در مناطق طبیعی

مانور منطقه‌ای مقابله با آتش سوزی در مناطق طبیعی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در فرخ شهر اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مانور منطقه‌ای مقابله با آتش سوزی در مناطق طبیعی جنوب غرب کشور با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سطح ۲۰ هکتار از اراضی مرتعی شهر فرخ شهر از توابع شهرستان شهرکرد اجرا شد.

کارشناسان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان‌های خوزستان، اصفهان، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، ایلام و چهارمحال و بختیاری در این مانور شرکت داشتند.

اجرای این مانور با مشارکت و همکاری ادارات کل حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، دفتر مدیریت بحران و جوامع محلی و سازمان‎‌های مردم ‎نهاد استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک میلیون مترمکعب از اراضی ملی و منابع طبیعی و محیط زیست استان طعمه حریق شد گفت: در سه ماه نخست امسال شاهد کاهش چشمگیر آتش سوزی نسبت به مدت مشابه سال قبل در این اراضی بودیم.

وی ادامه داد: آگاه سازی جوامع محلی و افزایش ضریب گشت و بازرسی از مناطق حفاظت شده و ملی، افزایش تجهیزات و امکانات مقابله با آتش سوزی و بحران در دهیاری‌ها از مهمترین دلایل کاهش آتش سوزی در این مناطق بوده است.

شهر فرخ شهر در ۱۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف

مانور منطقه‌ای مقابله با آتش سوزی در مناطق طبیعی جنوب غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار