نامه احمدی نژاد درباره بازداشت بقایی

رئیس دولت های نهم و دهم در نامه ای ضمن اعتراض به بازداشت حمید بقایی، خواستار آزادی فوری وی شده است.

نامه احمدی نژاد درباره بازداشت بقاییبه گزارش احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود احمدی نژاد به دنبال بازداشت حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم، در نامه ای ضمن اعتراض به این موضوع ، خواستار آزادی فوری وی شده است.:

احمدی نژاد در این نامه آورده است: در فرهنگ دینی ما حکومت فی نفسه فاقد ارزش و اعتبار است مگر آنکه در خدمت احقاق حق و اجرای عدالت و جلوگیری از ظلم باشد چراکه در غیر این صورت از آب بینی بز مریض بی ارزش‌تر است.

وی گفته است: اینجانب و دوستانم با همه وجود معتقد به آرمان‌های انقلاب و کشور عزیزمان بوده و همه زندگی و موجودیت خود را برای خدمت به ملت و ارزش‌های الهی و انسانی وقف کرده ایم. ما به هیچ جناح قدرت و ثروت و دسته سیاسی وابستگی و دلبستگی نداشته و نداریم و تنها تعهد ما به مردم و انقلاب است.

رئیس دولت‌های نهم و دهم در بخشی دیگر از این نامه اشاره کرده است که اعتراض به ظلم، اعلام ظلم و تظلم علاوه بر اینکه حق قانونی و شرعی و انسانی هر فرد است، نه تنها موجب تضعیف نهاد‌ها نمی‌شود بلکه موجب تقویت آن‌ها است چرا که ظلم مهمترین عامل در تضعیف و اضمحلال یک مجموعه و حکومت‌ها است. مدعیان دلسوزی به جای اینکه مانع از اعتراض به ظلم شوند باید مانع از وقوع ظلم شوند.

وی گفته است: بنده و دوستانم اصولا با هر عمل خلاف شرعی مخالفیم و اگر حرفی می‌زنیم برای اصلاح وضع است و این حق طبیعی و قانونی هر شهروند است.

احمدی نژاد در ادامه ضمن در خواست ازادی بقایی تاکید کرده است: مجدداً شهادت می‌دهم که برادر عزیزم آقای حمید بقایی فردی مومن، انقلابی و فداکار و پاک‌دست و خدوم و باورمند به ارزش‌های الهی و انسانی و مردی کاردان و مردمی است.

رئیس جمهور سابق در رابطه با اتهامات بقایی نوشته است: اتهام آقای بقایی اجرای مصوبه دولت در تخصیص مجموعاً سیصد میلیون تومان پاداش پایان دوره و پس از ۸ سال تلاش بی وقفه و شبانه روزی به هجده نفر از اعضاء دولت بوده است که تمام نهاد‌های قانونی نظارتی عدم مغایرت آن با قانون را رسماً اعلام کرده اند.

در طول هفت و نیم ماه زندان انفرادی که پنج ماه آن در اختیار وزارت اطلاعات بوده است بار‌ها مورد بازجویی قرار گرفت و مواردی غیر مرتبط با اتهامات از او سوال و خواسته شده است که علیه همکاران خودش اتهاماتی وارد نماید و آزادی او را منوط به پذیرش این امر خلاف قانون و خلاف اخلاق کرده اند که این خود داستان دیگری است. آقای بقایی پس از آزادی بار‌ها خواسته است که مشروح بازجویی‌ها جهت اطلاع مردم منتشر شود.

در طول بازداشت بازپرس پرونده بار‌ها از دولت و دیگران خواسته است که هر مدرکی می‌توانند علیه آقای بقایی تهیه و ارائه نمایند. حتی گروهی کارشناس استخدام کردند و از بیت المال هزینه نمودند تا تمام اسناد ریاست جمهوری بررسی و مدارکی علیه ایشان جمع آوری و ارائه شود. به تعبیری تمام اسناد نهاد و زندگی ایشان را شخم زدند، ولی همانگونه که از قبل معلوم بود به دلیل پاکی ایشان موردی یافت نشد.

در طول ۵۶ روز اول اجازه ملاقات با وکیل را نداشت و وقتی وکیل این موضوع را رسانه‌ای کرد، به اتهام اعلام محتوای پرونده، پرونده‌ای برای او تشکیل و به نه ماه زندان محکوم شد. اگر کارشناسان حقوقی و قضایی در سراسر جهان این اقدام را با آنچه در کشور‌های مختلف جهان جاری است مقایسه نمایند چه سیمایی از دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در دیدگاه مردم شکل خواهد گرفت.

در طول ۵/۷ ماه حتی اجازه خرید غذا از بیرون به ایشان نداده اند در حالیکه می‌دانستند ایشان ناراحتی گوارشی دارد. حدود ۵ ماه که در اختیار وزارت اطلاعات بوده آفتاب ندیده است.

بازپرس مربوطه بار‌ها و حتی در حضور وکلای پرونده به جای رسیدگی عادلانه و قانونی ایشان را تهدید کرده و بر خلاف همه قوانین، بازداشت انحصاری یک ماهه را هفت بار تمدید کرده است. پوشاندن لباس زندانی و آوردن به دادسرا بدون جوراب و با دمپایی بخشی از بی احترامی‌ها بوده است. شرح تخلفات بازپرس از قوانین جاری و عدم پایبندی به مقررات مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود.

بازپرس اصرار داشت که بدون هیچ دلیل و سندی قرار وثیقه‌ای چند میلیاردی صادر نماید که با مخالفت آقای بقایی مواجه شد و نهایتاً قرار کفالت صادر و ایشان پس از ۲۲۵ روز بازداشت از زندان انفرادی آزاد شد.

در دوره بازداشت آقای بقایی اینجانب از معاون اول رییس جمهور فعلی به خاطر دوازده فقره افترا و تهمت به دولت قبل شکایت کرده و صد‌ها برگ از اسناد و اطلاعات موجود و آشکار در دولت فعلی را به عنوان سند بر رد اتهامات به دستگاه قضایی ارائه دادم.

شکایت اینجانب به همان بازپرس آقای بقایی ارجاع شد. این بازپرس بدون کوچک‌ترین رسیدگی یا سوال از اینجانب یا وکیل اینجانب و یا از طرف شکایت و یا وکیل طرف شکایت و یا حتی یک استعلام از دستگاه‌های ذیربط در مورد صحت اسناد تحویلی، شکایت اینجانب را رد کرد.

اما پس از یک سال و نیم مجدداً در صبح روز ۱۸/۴/۱۳۹۶ مامورین دادستانی با حکم جلب آقای بقایی به درب منزل ایشان مراجعه و ایشان را نزد بازپرس برده اند.

آقای بازپرس بدون طرح هیچ مطلب جدیدی و صرفاً با تکرار برخی سوالاتی که قبلا بار‌ها پرسیده شده و جواب داده شده بود با این ادعا که اطمینان ندارد در وقت احضار برای ادامه دادرسی، آقای بقایی مراجعه نماید و یا اینکه احضاریه فرستاده و مامور مربوطه خانه آقای بقایی را شناسایی نکرده است، قرار کفالت را به وثیقه پنجاه میلیارد تومانی تبدیل و ایشان را روانه زندان کرده است. وثیقه اولیه ۳ میلیارد تومان بوده که آقای بقایی آن را نیز نپذیرفته بود. وکیل آقای بقایی به عنوان اعتراض ذیل قرار نوشته است که؛ آدرس آقای بقایی همانجا است که مامورین شما دو بار او را دستگیر کرده اند و به علاوه بخشی از منزل ایشان را برای ماه‌ها پلمپ نموده اند. ضمناً ایشان دو نفر کفیل و دو نفر وکیل دارد که می‌توانستید با آن‌ها مکاتبه نمایید.

وی در ادامه نامه خود به طرح چند سوال پرداخت که در ذیل آمده است:

در فاصله ۱/۵ سال چه اتفاقی جز ثبت نام آقای بقایی و اینجانب در انتخابات ریاست جمهوری روی داده است؟

بازپرس تا چه مدت برای تحقیقات زمان لازم دارد، آیا ۷/۵ ماه بازداشت انفرادی و ۱/۵ سال پس از آن برای تحقیقات کافی نبوده است؟ در حالیکه طبق قانون باید اول تحقیق شود و سپس بر پایه مستندات کافی جلب یا احضار و ... صورت گیرد.

اینجانب و همکارانم چه گناهی مرتکب شده ایم که ظاهراً حیثیت و زندگی و مال ما هدر است. آیا ما هیچ حقوقی نداریم؟

آیا ما مرغ عروسی و عزا هستیم. هرگاه جناح‌های سیاسی می‌خواهند درگیر شوند ابتدا با ما برخورد می‌کنند و اگر صلح کنند باز هم با ما برخورد می‌کنند و اگر زورشان به دیگری نرسد باز به سراغ ما می‌آیند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از رییس قوه قضاییه انتظار دارد که دستور دهند آقای بقایی به فوریت آزاد شود و از ادامه این ظلم بزرگ جلوگیری نمایند.

 

انتهای پیام/

بازداشت حمید بقایی

نامه اعتراضی احمدی نژاد برای آزادی بقایی

مشروح نامه احمدی نژاد درباره بازداشت بقایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۵۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
به غیر از رهبرم به هیچکس اعتماد ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
فرقی برای ما نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
اقای احمدی نژاد کمی بصیرت داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
این زندان دنیا دادت را دراورد امید دارم خودت و بقایی و مشایی در ویل عذاب قیامت گرفتار شین که اینطور به دین و اسلام و اقا ظلم کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
آقای بقایی روانه زندان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر سبستم قضایی کشورمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
نمیدونم چی بگم باید منظر رای دادگاه باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
قانون همه چیز را مشخص میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
به کجا چنین شتابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
باید وضعیت اقتصادی دولت گذشته بررسی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
خدایا خودت حواست به همه باشه.
Iran (Islamic Republic of)
22
۱۳:۱۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
درود بر احمدی نژاد
United States of America
امیر
۰۱:۰۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
سرفراز بیرون میاد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
ای کاش این دولت بادولت قبل رودر رو باهم مناظره کنند اون وقت معلوم بشه کی حقه وکی ناحق
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۰۰:۰۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
فقط دکتر احمدی نژاد تنها کسی که به فکرمحرومان بود .درود بر شرفت دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام همه افراد جامعه باید در مقابل قانون یکسان باشند وبقول امام علی ع که جان همه فدای وجودش باشه یه قاضی رو به خاطر نحوه صحبت کردن با ۲ متهم که بایکی ارام وبا دیگری بلند صحبت کرد عزل کرد چون گفت عدالت نداری هر حرفی ما میخوایم بزنیم با با اطلاع کامل باشه وکسی رو ندانسته دزد ومتهم نکنیم چون قیامت هم یقیننا باید پیش خدا ی سبحان جواب پس بدیم حزب بازی باید بزاریم کنار وطرفدار حق باشیم باارزوی عاقبت بخیری برای همه پیروان حق یا علی ع خدا مارا اصلاح کند ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۹ تير ۱۳۹۶
بقایی رو آزاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
برگردددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
مقداد
۱۸:۴۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
بعضي دوستان در ارسال پيام ها احساس را در پيش گرفته اند هر چه هست از مجاري قانوني بررسي ميشود و گويا مسئله اصلي احمدي نژاد شده
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۰:۱۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
درود بر احمدی نزاد شجاع ، راستگو ، طرفدار مردم ، مرد عمل ، طرفدار محرومین به همه جای ایران سرزد و عمل کرد .
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۶:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۶
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟
اینها که در زمان صدارت خود چشمشان را روی هر ظلمی بستند و ندیده گرفتند ، از دست پر قدرت روزگار غافل شدند .واین هشدار برای همه عصرها و همه نسلهاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خدایا به فریادمون برس.چرومردوم ایجوری شدن!!حق وباطل راباهم قاطی کردن.کی دوره ی احمدی نژاد اینقدر دشمن جسور بود.این حرفهاهمش جناحی شده.فکرقیامت هم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
حالاروحانی امدخیلی قیمتهاامدپایین.ماکه انقلاب شکم نکردیم مامیخاستیم روی پای خود بیستیم حالادوباره داریم برمیگردیم به خانه ی اولمون!!پس جواب اینهمه خون شهیدچی میشه؟!!خدایاماراشرمنده ی خون شهداوخانوادشون نکن.اینهمه بی حجابی وبی بتدوباری.دست بیعت به دشمن دادن.قرارداد 2030وتوتال وخنده ی دشمن دربرجام!!!خدایاامام زمان را برسان.امین.
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۰:۱۴ ۲۷ تير ۱۳۹۶
کدام قیمت ها را ، کدام کارعمرانی ، کدام اعتبارات ، برو بپرس کدام تخصیص اعنبارات مردم دارند از گرسنگی می میرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
آقای احمدی نژاد در ۲دوره شما چه بلایی سر این مملکت آمد . شما و همکارات چه دستاوردی جز گرانی وتورم داشتید
United States of America
حورا
۲۰:۲۱ ۲۵ تير ۱۳۹۶
آقای روحانی شما ایران را نابود کردید
United States of America
حسن
۲۰:۱۷ ۲۵ تير ۱۳۹۶
متاسفم
روحانی ایرانو خراب کرد فقط به دلیل اغراض سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۶
اونموقع که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت هم بود محمودخان یادت رفته بگم بگم راه انداخته بودی....
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۶
اونموقع که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت هم بود محمودخان یادت رفته بگم بگم راه انداخته بودی....
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۶
اونموقع که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت هم بود محمودخان یادت رفته بگم بگم راه انداخته بودی....
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۷:۵۶ ۲۵ تير ۱۳۹۶
اقای احمدی نژاد مردمی ترین و مظلوم ترین ریس جمهور این انقلاب بود
Iran (Islamic Republic of)
توحیدی
۱۷:۱۳ ۲۵ تير ۱۳۹۶
بنده مدافع قاطع نظام اسلامی هستم اما با این حال اصرار دارم که باید مواظب باشیم از درون فاسد نشویم. قوه قضادیه و نهادهای امنیتی با وجود اینکه در لبه مبارزه با دشمنان نظام هستند باید مراقب باشند که گرفتار فساد داخلی نشوند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۰۸ ۲۵ تير ۱۳۹۶
مردان حق سخت کوش وبی توقع ولی موردشدیت ترین حملات مخالفان قراردارن برایشان آرزوی موفقیت دارم خدانگهدارآقای احمدی نژادباشه دشمنانت روشان سیاه آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۶
آقا اشتباه کرده تخلف کرده حقشه که بره زندان به هر حال قانون واسه همین وقتاس دیگه این دولت و اون دولتم نداره آقای احمدی نژاد هم بهتره الکی جار و جنجال راه نندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۴ تير ۱۳۹۶
همیشه باید در سه مورد تلاش کنیم رسیدن به عدالت در همه دنیا و دعا برای ظهور امام زمان وکسب علم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۴ تير ۱۳۹۶
همه درمقابل قانون یکسانند اما ای کاش عدالت درمورد همه افر اد دجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۲۴ تير ۱۳۹۶
اینهمه پست گذاشتید ما ایرانی ها تو کار خودمون هیچی نیستیم ولی تو کارایی که به خودمون مربوط نمیشه خداییم. آخه ما رو چه به سیاست صب تا شب تو این فضای مجازی بحث میکنید ول کنید برید سر زندگیتون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۲۴ تير ۱۳۹۶
اینهمه پست گذاشتید ما ایرانی ها تو کار خودمون هیچی نیستیم ولی تو کارایی که به خودمون مربوط نمیشه خداییم. آخه ما رو چه به سیاست صب تا شب تو این فضای مجازی بحث میکنید ول کنید برید سر زندگیتون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۳ تير ۱۳۹۶
درود بر احمدی نژاد و یارانش
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۸:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۶
به نظر من شمایی که از احمدی نژاد بدتون میاد برید مستند بازی را که در شبکه 3 پخش شد رو ببینی خیلی خوبه . و تو کانال یاران احمدی نژاد هم که یه نگاه بندازی همه چی دستت میاد .در ضمن روحانی که همیشه انتقاد داره از دولت قبلهمایش و جشنواره هایی که صحبت میکنه را نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
محمود توتونچی
۲۲:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۹۶
چند سال نمی گذره که تو این دولت دوباره همه شهرستانها به مخروبه تبدیل می شن
این خط و این نشون
ا
Iran (Islamic Republic of)
هادی1
۱۶:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۹۶
.......
Seychelles
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۲ تير ۱۳۹۶
دریافتی حقوق بگیران یکی از موضوعاتی است که در سه قوه مطرح شد که طی سال های اخیر دیده شد
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیلی
۰۹:۱۹ ۲۲ تير ۱۳۹۶
درود بر احمدی نژاد
کفه خوبیهای ترازوی احمدی نژاد سنگین تر از بدیهای اوست.
زنده باد بزرگ مرد کوچک
United States of America
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۹۶
حاصل دولت قبل تورم گرانی و بیکاری و فقر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۶
خدمات دولت دکتر احمدی نژاد بی نظیره،..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۶
کاشکی طرفدارای احمدی نژاد یه کمپین حمایتی راه می انداختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۲ تير ۱۳۹۶
مگه کسی میخواداز احمدی نژاد حمایت کنه عامل بدبختی مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۲ تير ۱۳۹۶
همه دربرابر قانون یکسانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۲ تير ۱۳۹۶
نگران نباش درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۶
آقای روحانی پایبند نظام هستن و تاکنون برای رسیدن به اهداف انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردن
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۳:۱۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
یادمون نرفته که احمدی نژاد حرف های آقامون (مقام معظم رهبری) رو گوش نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۶
در دولت احمدی نژاد حداقل میشد شکم خانواده را سیر کرد اما این دولت در عرض دو روز 1500رفت روی مرغ خدا حفظ کند احمدی نژاد را بازداشت بقايي تسویه حساب سیاسی هست نه عدالت چون اگر عدالت بود حسین فریدون برادر گرامی ریس جمهور حتی احظار نشد دورد بر احمدی نژاد قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۰:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۶
احمدی برگرررد
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۰:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
احمدی جان برگرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۲۵ ۲۱ تير ۱۳۹۶
احمدی خیلی مرده..عشقه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
دم باز پرس گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
آقا بی خیال ماجراشین
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۷:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۶
درود بر احمدی نژاد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
امیدوارم در حق هیچ کسی ظلم نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۱ تير ۱۳۹۶
متاسفانه رکود، بیکاری، تعطیلی واحدهای تولیدی، کاهش رشد علمی، تعطیلی صنعت ، مشکلاتی مانند صندوق ذخیره فرهنگیان، کاهش ازدواج و افزایش طلاق و ..... در کشور وجود داردو مشکل بیکاری روز به روز بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
زنده باد احمدی نژاد غیور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۱ تير ۱۳۹۶
متاسفانه هنوز مشکالات معیشتی مردم هنوز رفع نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۶
بزرگترین کارهای احمدی نژاد:1-پروژه وساخت 2میلیون مسکن مهر2-کارت سوخت که منجربه جلوگیری از اتلاف وقاچاق سوخت شد3- سهام عدالت برای56میلیون نفر4-واریز یارانه برای تمام ایرانیان درجهان5-طرحهای حرم تا حرم(قم تا مشهد)6-- احداث26هزار کیلومتر راه وتونل مثل تونل امامزاده هاشم به مشاء7-عزت و اقتدار ایرانیان را به رخ همه جهانیان کشید وباعث اعتبار پاسپورت ایرانی شد.8-ارتقاء توان موشکی ، هواوفضا، نظامی وپژوهشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۱ تير ۱۳۹۶
لطفا به موضوع حقوق بگیران نجومی نیز رسیدگی کنید
United Arab Emirates
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
باید وضعیت اقتصادی دولت گذشته بررسی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۱ تير ۱۳۹۶
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
نریمان
۱۵:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۶
درود بر دولت پاک . اگر یک رییس جمهور بعد از انقلاب به فکر مردم بود فقط احمدی نژاد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
نگران نباش درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۶
درود بر مرد عدل و عدالت احمدی نژاد که به فکر قشر مظلوم بود
احمدی نژاد تا ابد در قلب مستضعفینی.دوستت داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
به نظرم احمدی نژاد جزء 3 تا رئیس جمهور خوب ایران بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
ظلم نکنید به کسی که جز خدا پناهی ندارد . ظلم خدا را به خشم میاره
Netherlands
مهدی
۱۴:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۹۶
سلام

من کاری به سیاست ندارم ولی چیزی که میبینم اینکه متاهل هستم با 43 سال سن.کارگرحقوق بگیرم بدون پس از انداز بانکی و ماشین و زندگی لوکس ،یارانم قطع کردن به هیچ کجا نمیتونم شکوه کنم.در حالی که مدیران وهمسایگان و اطرافیانم با وضع زندگی خوب دارن یارانه میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۴:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
دکتر جان از قدیم گفتن بیگناه پای دار میره بالای دار نمیره بقایی بیگناه باشه کاریش ندارن خیالت راحت باشه
Iran (Islamic Republic of)
با انصاف
۱۴:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
lمامردم انتظارداریم قوه ی قضائیه بطورشفاف وباحضورهمه وعلنی جوابگوباشدبادرنظرگرفتن خداوپیامبرخداوعدالت حضرت علی وبدون اینکه کسی بترسداحقاق حق شود.
Spain
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۱ تير ۱۳۹۶
سلام
دکتر جان بی خیال شو بذار دستگاه قضا کارشو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
قربانی
۱۳:۲۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
همیشه مظلومین قربانی میشن
درود بر اقای بقایی
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۶
با اینکه در استخدامی در حق ما ظلم شد در دوره اقای احمدی نژاد با ما دوستش داریم دوست داشتن ما دوست داشتن ظلم و حق است .
واقعامن در استخدامی این بی عدالتی ها رو درک کردم و به هر جای نامه زدم گفتند ما هر که رو دوست داریم انتخاب میکنیم با اینکه چندین سال سابقه اجرایی تدریس و چندین اختراع و حتی در ازمون استخدامی هم اول شدم ولی بی عدالتی یک نفر رو انتخاب کردن که هیچ کدام از موارد بالا رو ندارد.

و واقعا حرفهای احمدی نژاد رو حرفهای بالا رو لمس کرده و قبول دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۶
درود بر شما ای اقای احمدی نژاد.
Australia
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۶
راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
احمدی نژاد دوستت داریم
زندانی کردن بقایی برای مانع شدن او از دور بعدی ریاست جمهوری اوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۱ تير ۱۳۹۶
به جای بقایی باید احمدی میگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۱ تير ۱۳۹۶
سلام
در اینکه قوه قضائیه باید با کسانی که سوء استفاده کردند برخورد کنه شکی نیست و لی بحث اینجاس که چرا گزینشی چرا مهدی هاشمی با این همه تخلف فقط 10 میلیارد وثیقه و آقای بقائی که هنوز هیچی اثبات نشده 50 میلیلرد چرا مهدی هاشمی زرت زرت مرخصی آقای بقائی که هنوز نتونستن جرمش رو اثبات کنن باید انفرادی بازداشت بشه و خیلی چراهای دیگه البته آقای احمدی نژاد و بقائی چوب اینو میخورن که ی دوره ای پته بعضیا رو ریختن رو دایره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
خوب الانم بقیه دارن پته اینا رد میریزن رد داریه ( همون دایره)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
دکتر جان برای این مردم کرو گنگ فرقی نمی کنه کی بیگناه! دزدان بیت المال راست راست دارن تو شهر راه میرن، تازه دزدی از ملت رو حقشون می دونند که از سفره انقلاب برداشتن، تازه بعد از رفتن یک روز هم در مملکت نمی مونن تازه الان هم خانواده هاشون اون طرفن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۱ تير ۱۳۹۶
کر و گنگ نیستیم.
حتما از تو بهتر حالیمونه شک نکن.
مودب باش جناب بیییییییییییییییییییی ادب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
پولداری خوبه ولی نه اینکه به اشرافی گری برسه اونی که بهش ارث رسیده و یا کار کرده و در آورده نوش جونش ولی اونی که از راه رانت و کلاه برداری پولدار شده دیگه خبر از درد مردم بیچار نداره
میدونید چرا اونی که از راه حلال در میاره نوش جونش چون حتما یک کارخونه یا چند تا مغازه داره به چند تا خونواده نون میده ولی او.نی که از راه های دیگه پول در آورده میذاره بانک و ماه به ماه سودش میگره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
چشمم دربیاد انشاالله آقای احمدی نژاد چقدر خوش قیافه شده
Iran (Islamic Republic of)
حيدري
۱۲:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
ما عاشق چشم و ابروي كسي نيستيم ، هركس به اين مملكت خدمت بكند دعا گويش هستيم وحاضر نيستيم در اين نظام حتي به افراد اديان ديگر ظلمي بشود قوه قضاييه بايد استقلال خود را حفظ كند وبه قضات تحت امر خود توجه كند كه تحت تاثير عده اي مكار وحيله گر قرار نگيرد كه موجب ظلم به عده اي گردد ويامورد تهمت بي عدالتي قرار بگيرد
آقاي احمدي نژاد علاوه بر مشكلاتي داشته خدمات بسار بزرگي به مملكت كرده. البته قوه قضائيه را شديدا حمايت ميكنيم و از انها ميخواهيم با قوت تمام بامفسدين اقتصادي برخورد كند از هر قشر ويا هر گروه باشند.
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۲:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
نتیجه خیانت در حق یک ملت همین است. 45 توما بدهی . آنوقت از هستی ساقطش کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۶
هر اشتباهی تاوان داره فرقی نداره کی مرتکب شده باشه
Spain
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
یارانه یک هشتم پول گازوآب و برق نمیشه ماحاضریم قیمتهابه روال قبل برگرده یارانه راقطع کنند
Iran (Islamic Republic of)
تتااا
۱۲:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
خدمت به مردم ایران انگار گناه است.چشماتون رو درست باز کنید ببینید.چه خبره.... خدا یا فقط به تو پنها میبرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
ممنون دکتر ما باهاتیم
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۱:۵۲ ۲۱ تير ۱۳۹۶
به نظر من قوه قضایی باید به پرونده های احمدی نژاد هم عکس العمل نشون بده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۶
این همه نظر مشخص می کند احمدی نژاد چقدر برای مردم مهم هست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۴۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
درود بر بزرگ مرد تاریخ ایران احمدی مردمی ترین ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
خب است که آقای احمدی نژاد در کنار دوستانش می ماند و آنها را تنها نمی گذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
مظلوم تر از بهشتی احمدی نژاد است درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
آیا به تخلفات اطرافیان آقای روحانی هم رسیدگی میشه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
جناب احمدی نژاد: به امید روزی که خودت هم رنگ آفتاب و نبینی. تو که زندگی و برای مردم تیره و تار کردی.
Iran (Islamic Republic of)
L
۱۱:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
درود بر روحانی❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
به حرفی که میزنی مطمئنی ؟
4 سال دیگه نیای پیام مخالف بذاریا
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۱:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
بهرام که گور میگرفت همه عمر""""دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
mm
۱۱:۱۷ ۲۱ تير ۱۳۹۶
اگر یارانه عامل گرانی بود؟. پس چرا گوشت کیلویی حدود 20هزارتومان و بنزین 400تومانی و ... را که تحویل دولت بعدی داد, حالا چرا شده کیلویی حدود 40هزارتومان و بنزین1000تومان و خیلی چیزهای دیگه؟
در ضمن دولت یازدهم گفت یارانه بار گرانی است. پس (آقای منتقد یارانه) برو از گرفتن یارانه انصراف بده که دست و بال دولت هم باز بشه شاید انشاء الله به قیمت مورد نظرت برسی ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
mori
۱۱:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
دولت بیاد قیمتارو برگردونه مام انصراف میدیم
تاحالا با دوتا بخاری قبض گاز 150000 تومنی ندادی ببینی باید یه چیزی رو یارانه بزاری تحویل دولت بدی گل من
۱۲۳۴
آخرین اخبار