نوروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازدید اعضای کمیسیون حقوقی از سازمان مرکزی ثبت اسناد و املاک

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان مرکزی ثبت اسناد و املاک خبر داد.

قانون اعدام با اکثریت آرا حذف شدحجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی سخنگوی حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه امروز این کمیسیون اظهار داشت: امروز از سازمان مرکزی ثبت بازدید داشتیم که در آنجا در رابطه با برنامه ششم توسعه جهت تکمیل برنامه کاداستر، ضرورت توسعه ثبت رسمی در کشور، تعیین و تکلیف وام ثبت اختراع و استفاده از ظرفیت‌ها جهت کاهش پرونده های قضایی و لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با سازمان ثبت برای ثبت اراضی دولت و مواردی از این دست بحث شد.

سخنگوی حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: در این بازدید، وضع شناسایی افراد و املاک آنها، وضع افراد ممنوع‌المعامله، روند رسیدگی به اطلاعات ارسالی مردم مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: وضع آمادگی سازمان مرکزی ثبت برای همکاری با تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که نیازمند اطلاعات هستند و ارتباط آن با قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی  درباره میزان رضایت خود از سازمان مرکزی ثبت خاطرنشان کرد: همکاران در سازمان مرکزی ثبت کنترل بسیار خوبی دارند و نیروهای خوبی را برای رسیدگی به امور مردم انتخاب کردند وضعیت عالی بود و ان شا الله بتوانیم کمک کنیم تا این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار