رویترز: پسر ترامپ بر خلاف ادعایش از دخالت روسیه در انتخابات استقبال کرده است

ایمیل‌های دونالد ترامپ جونیور نشان می‌دهد وی به صراحت از دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استقبال کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ جونیور»، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سال گذشته میلادی مشتاقانه پذیرفته است که با یک وکیل روس که اطلاعاتی علیه «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در اختیار داشته، ملاقات کند؛ ملاقاتی که به نوعی بخشی از کمک دولت روسیه به پیروزی دونالد ترامپ محسوب می شود.

روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته جزئیات بیشتری از ملاقات پسر ترامپ و وکیل روس منتشر کرد. به نوشته این روزنامه، راب گلدستون، یک متخصص روابط عمومی، ملاقات پسر ترامپ و وکیل روس را برنامه ریزی کرده بود و پیش از برگزاری این ملاقات با ارسال یک ایمیل به دونالد ترامپ جونیور گفته بود که این جلسه به نوعی بخشی از طرح دولت روسیه برای کمک به کمپین انتخاباتی پدرش است.

به دنبال انتشار این خبر جنجالی، دونالد ترامپ جونیور پاسخ خود به ایمیل راب گلدستون را در توییتر منتشر کرد. پسر ارشد ترامپ در پاسخ به این ایمیل نوشته بود: «اگر اینگونه است که می گویی، من عاشق آن (ملاقات با وکیل روس) هستم.»

متن این ایمیل  که از سوی پسر ترامپ منتشر شد، بهترین مدرکی است که نشان می دهد اعضای کمپین دونالد ترامپ از کمک روسیه به پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده اند. موضوعی که می تواند ریاست جمهوری دونالد ترامپ را با مشکلاتی مواجه کند و به تحقیقات وزارت دادگستری و کنگره آمریکا در خصوص این مسئله شدت بیشتری ببخشد.

دونالد ترامپ جونیور پیشتر در مصاحبه با نیویورک تایمز اعتراف کرد که در جریان رقابتهای انتخاباتی سال 2016 با یکی از وکلای مرتبط با کرملین به نام «ناتالیا وسل نیتسکایا» ملاقات کرده است. در این جلسه «پال منافورت» که بعدها رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ شد و جرد کوشنر، داماد ترامپ نیز حضور داشتند.

پسر ارشد ترامپ در ازای دریافت اطلاعاتی که به هیلاری کلینتون آسیب بزند، با این وکیل دیدار کرده است. دونالد ترامپ جونیور همچنین گفته که از قبل نمی دانسته قرار است با چه کسی دیدار کند. او حتی ابتدا مدعی شد که درباره قانون فرزندخواندگی کودکان روسی در آمریکا با این وکیل روس ملاقات کرده است.

وی همچنین در مصاحبه با فاکس نیوز اعلام کرد: این وکیل هیچ اطلاعاتی در خصوص هیلاری کلینتون در اختیار من قرار نداد و به جای آن در خصوص تحریم های روسیه صحبت کرد.

انتهای پیام/

انتشار جزئیات بیشتر از ملاقات پسر ترامپ با وکیل روس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار