اینستاگردی؛

تصویری دیده نشده از پشت صحنه دم سرخ ها

بهنوش بختیاری صفحه اینستاگرامش را به تصویری از پشت صحنه یک فیلم اختصاص داد.

تصویری دیده نشده از پشت صحنه دم سرخ هابه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه کشورمان  در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در کنار  اندیشه فولادوند را منتشر و  به تعریف و تمجید از وی پرداخت. 

گفتنی است؛ فیلم دُم سُرخ‌ها به تهیه کنندگی سعید سعدی و به کارگردانی آرش معیریان است نیز با مضمون کمدی- اجتماعی به دغدغه جوانان می پردازد.

 

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اینجا پشت صحنه فیلم دم سرخ ها با اندیشه فولادوند قشنگم که میشوره میبره غصه هاتو....قلب شکستت رو ترمیم میکنه.......و فرق داره با همه آدمااساسییییی. اندیشه جان..متاسفانه این ماههای اخیر.کمتر انرژی خالص از بعضی...بعضی دوستان گرفتم....تو یک پاداشی بودی از طرف خدا کاش همه مثل تو بودن.....کاش صدتا از تو بود. من میذاشتم تو خونه م.....تو محل کارم....سردر مجتمع مون.....و هر بار که نگاهت میکردم پر شعف و نور میشدم و دلم غنج میزد خدایا شکرت که در دنیایی زندگی میکنم که هنوز شبیه اندیشه.... انسان خاص و استثنائی.... هست......که اصلا نمیدونه بد بودن یعنی چه.....حسادت و بخل و غرور چی هستن......دمت گرم که با این سواد و هوشت انقدر آدم حسابی موندی تو این دنیای پرآشوب.........رفیق و همکار یعنی تو زنده  باشی دختر."

 تصویری دیده نشده از پشت صحنه دم سرخ ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
علی
۰۸:۵۴ ۲۴ تير ۱۳۹۶
این که میگن حجاب مثل اینه مربوط به بازیگران نیست عکسای بی حجابیشون برای ما افتخاره
آخرین اخبار