رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی؛

تزریق یک هزار و500میلیارد تومان سرمایه به صنعت استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید به صنعت خراسان جنوبی افزوده می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ شهرکی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: با افتتاح طرح‌هایی نو در آینده ای نزدیک،بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید به صنعت خراسان جنوبی اضافه می‌شود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر فضای حمایت از تولید در کشور به خوبی شکل گرفته است ،افزود: حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های نخست کشور است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به تزریق یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه به صنعت استان، گفت:این میزان در حوزه طرح های صنعتی در حال اجرای استان مانند فولاد، کک طبس، طلا، فرآوری خاک‌های صنعتی، سنگ های تزئینی است.


شهرکی افزود:ایجاد زیرساخت‌های متناسب با این پیشرفت و رشد منابع آب، گاز،نفت و صنعت حمل و نقل از الزامات توسعه و پیشرفت در صنعت استان است.


وی گفت: وزارتخانه‌هایی که متولی این امر هستند باید نگاه ویژه‌ای به خراسان جنوبی به عنوان استانی که بسیاری از ظرفیت‌های کشور به آن نیازمند است،داشته باشند.
انتهای پیام/ب

رشد و توسعه صنعت در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.