بنگاه‌های تولیدی بوشهر نوسازی می‌شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح‌های نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی استان بوشهر، دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

بنگاه‌های تولیدی بوشهر نوسازی می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی صبح چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت تولید در استان بوشهر اظهار داشت: امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است و در راستای تحقق اهداف مهم اقتصاد مقاومتی تلاش ویژه‌ای داریم.

وی اضافه کرد: توسعه تولید و اشتغال را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و در این راستا با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر، برای رونق تولید و اشتغال تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برنامه‌ریزی و تلاش برای احیای واحدهای صنعتی و معدنی استان خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی استان است که در این راستا تسهیلات مناسبی ارائه می‌شود.

وی از اختصاص دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با پیشنهاد وزارت صنعت و موافقت ستاد اقتصاد مقاومتی برای اجرای این برنامه خبر داد و افزود: این مبلغ تسهیلات حمایتی برای پیش‌بینی ۱۲۰ بنگاه تولیدی در نظر گرفته شده است.

حسینی محمدی با بیان اینکه سامانه بهین‌یاب هم اکنون آماده دریافت ثبت نام متقاضیان است، تصریح کرد: بنگاه‌هایی که شامل این تسهیلات می‌شوند اطلاعات خود را ثبت و ارسال کنند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.