یزد؛

خبرهای ورزشی امروز چهارشنبه21 تیر در رشته های مختلف

خبرهای ورزشی امروز چهارشنبه21 تیر در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خبرهای ورزشی امروز چهارشنبه 21 تیر در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

١-دعوت از هندباليست يزدی برای حضور در دومين اردوی تيم ملی هندبال

عليرضا حبيبی سرمربی تيم ملی هندبال نام ٢٩بازيكن را برای حضور در دومين اردوی تيم ملي هندبال اعلام كرد كه نام احسان ابويی هندباليست يزدی نيز به چشم ميخورد.
اين مرحله از اردوي تيم ملي از ٢٣تا٣٠تيرماه در محل خانه ي هندبال فدراسيون،جهت اماده سازي برای حضور در مسابقات قهرمانی اسيا و انتخابی جام جهانی٢٠١٩المان برگزار می شود.

 ٢-هفته ی نهم ليگ برتر فوتبال ساحلی ايران و سه بازی خارج از خانه برای نمايندگان استان

هفته ی نهم ليگ برتر فوتبال ساحلی ايران امشب و به طور همزمان از ساعت٢١برگزار می شود كه تيم رده دومی مقاومت گلساپوش در ورزشگاه تيران اصفهان مهمان ياران نجف اباد ميباشد،پيام كوير اردكان در ابادان به مصاف ميزبان خود يعنی جهان جهان نژاديان ابادان می رود و تيم ايفاسرام اردكان مهمان شهرداری بندرعباس خواهد بود

 ٣-يزد،ميزبان اسكواش بازان جوان كشور

مسابقات اسكواش قهرمانی كشور در رده هاي سني زير١٧و زير١٩سال از فردا صبح در يزد آغاز می شود.
اين مسابقات دو روزه در سالن اسكواش كوثر يزد برگزار می شود.

 ٤-ژيمناست كار يزدی به اردوی تيم ملی ايروبيك ژيمناستيك دعوت شد

مصطفی موسوی جوان ژيمناست كار يزدی به اولين اردوی تيم ملی ايروبيك ژيمناستيك ايران دعوت شد.
اين مرحله از اردوی تيم ملی٢٤تا٢٨ تيرماه در تهران برگزار می شود.

 ٥-اسکواش باز یزدی در رقابت های قهرمانی رده های سنی کمتر از 13 سال دختران کشور بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

رقابت های اسکواش قهرمانی رده های سنی کمتر از 13 و 15 سال دختران در تبریز تحت عنوان قهرمانی کشور و قهرمانی دانش آموزان ایران به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد .

براین اساس در رده کمتراز 13 سال، فاطمه فلاحتی اسکواش باز یزدی پس از نرگس سلطانی از استان گلستان بر سکوی دوم ایستاد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد.

٦-برگزاری مسابقه بدمینتون بانوان شهرستان ابرکوه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب مسابقه بدمینتون بانوان با حضور 20 نفر شرکت کننده در محل سالن ورزشی کوثر ابركوه برگزار گردید که در پایان دوبل اول سارا ناصری و مریم معتمدی و دوبل دوم وجیهه فلاحزاده و مریم فلاحزاده به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب نمودند.

٧-تیم دوچرخه سواری پیشگامان برای شرکت در تور بین المللی دوچرخه سواری فلورس عازم اندونزی شد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،تورنمنت بین المللی دوچرخه سواری فلورس اندونزی از 22 الی 28 تیرماه در 6 مرحله جمعا به مسافت 850 کیلومتر در جاده های اندونزی برگزار می گردد.

آروین گودرزی،بهنام آرین،امیرکلاهدوز،حمید بیک و رضا حسینی رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان هستند که به مربیگری سید مصطفی سیدرضایی در این مسابقات به رقابت با تیم های قدرتمند دنیا خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ ی

خبرهای ورزشی دررشته های مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار