یزد؛

جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از اتفاقات خوب و مثبت فرهنگی در کشور است

مدیرکل صدا و سیمای یزداز تبلیغات گسترده جشنواره کتابخوانی رضوی در صدا و سیمای مرکز یزد خبر داد.

جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از اتفاقات خوب و مثبت فرهنگی در کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد پهلوانیان  مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در خصوص همکاری گسترده این مرکز برای معرفی مطلوب جشنواره کتابخوانی رضوی به مردم فرهنگ‌دوست استان گفت: بخش زیادی از جدول پخش صدا و سیمای استان به تبلیغات گسترده جشنواره رضوی اختصاص یافته است.

 پهلوانیان افزود:‌ در طول تبلیغات هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، واحدهای صدا و سیمای مرکز یزد تبلیغات این جشنواره را به شکل گسترده پخش کرده‌اند و مصاحبه‌های مرتبط و اطلاعات تکمیلی جشنواره نیز در چندین بخش خبری به روی آنتن رفته است.

 وی با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی یکی از اتفاقات خوب و مثبت فرهنگی در کشور است و نیازمند تبلیغات گسترده است، گفت: از روزهای ابتدایی آغاز به کار هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و پس از جلسه مشترکی که به منظور هماهنگی تبلیغات این جشنواره با حضور مدیران کل، معاونان و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد، تبلیغات دوره هفتم این جشنواره در صدا و سیمای یزد آغاز شد و تا آخرین روز مهلت شرکت در جشنواره نیز ادامه یافت.

پهلوانیان به حجم تبلیغات صورت گرفته برای ترغیب مردم به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و بیان داشت: تیزر تبلیغاتی جشنواره از نهم خرداد تا پایان این ماه روزانه در 6 نوبت و از 31 خرداد و پس از تمدید مدت زمات شرکت در جشنواره رضوی، روزانه 4 نوبت در سیمای مرکز یزد پخش شده است.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه تبلیغات جشنواره رضوی به مدت 8 روز نیز از رادیو یزد پخش شد، گفت: تیزر صوتی جشنواره کتابخوانی رضوی در طول مدت پخش روزانه 2 بار و جمعاً به مدت 960 ثانیه از رادیوی یزد پخش شد و مخاطبان این رادیو نیز در جریان زمان و نحوه شرکت در جشنواره رضوی قرار گرفتند.

 پهلوانیان همچنین از تبلیغات جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی در رادیونمای یزد خبر داد و تصریح کرد: تا روز پایانی تبلیغات جشنواره، رادیونمای یزد به صورت مستمر تبلیغات گرافیکی این جشنواره را در صفحه خود به نمایش گذاشته است.

وی اطلاع‌رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش‌های خبری سیمای یزد را نیز مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مصاحبه‌های خبری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در خصوص جشنواره کتابخوانی رضوی جمعاً در 7 بخش خبری پخش شد و در سه بخش خبری نیز اطلاعیه‌های مربوط به شرایط شرکت و تمدید زمان جشنواره منعکس شده است.

انتهای پیام/ ی

تبلیغات گسترده جشنواره کتابخوانی در صدا و سیمای مرکز یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار