دریادار تنگسیری از پایگاه دریایی امام علی(ع) ندسا بازدید کرد

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه از پایگاه دریایی امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه بازدید کرد.

دریادار تنگسیری از پایگاه دریایی امام علی(ع) ندسا بازدید کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه،‌ از پایگاه امام علی(ع) این نیرو بازدید کرد.

وی در این بازدید، به دیدار چهره به چهره با فرماندهان و رزمندگان پایگاه و نشست ویژه با فرماندهان و شورای مسئولان پایگاه پرداخت و از آمادگاه سلیم و طرح‌های اقتصاد مقاومتی و از دیگر بخش‌های وابسته به پایگاه از جمله تأسیسات و اسکله شناوری نیز بازدید کرد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه در اجتماع فرماندهان و رزمندگان پایگاه امام علی(ع) در حسینیه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و طی سخنانی با استناد به آیاتی از قرآن کریم، معنویت و ایمان و عبودیت را اساس هستی توصیف کرد و گفت: همه چیزهای دیگر در ذیل و زیرمجموعه ایمان، معنویت و عبودیت قرار می‌گیرد و آن چه اصل است، همین است.

دریادار تنگسیری افزود: انسان مؤمن، معنوی و بنده واقعی کسی است که بر پایه ایمان و اعتقاد، به علم و دانش، ابزار، وسیله و فراهم ساختن قوه و ظرفیت نیز پایبند و معتقد است و در این راه تلاش می‌کند و از این مؤلفه‌ها نیز در زیر مجموعه اعتقادی خود به خوبی بهره می‌گیرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید حکم ترفیع درجه فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع ) نیز به وی اعطا و ناوسالار سوم پاسدار محمد نوذری به عنوان جانشین وی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار