نماینده ولی فقیه لرستان:

ضرورت واگذاری تمام امور روستا‌ها به بنیاد مسکن

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر ضرورت واگذاری تمامی امور روستا‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام میرعمادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: تغییر مسئولیت‌ها باید سرمنشاء به کار گیری بیشتر عقل، خداترسی، استحکام عمل و استفاده از فرصت‌ها باشد.


وی با تاکید بر تقدس برخی مسولیت‌ها و نهاد‌ها گفت: بنیاد مسکن مولود انقلاب و بسیار متبرک و ارزشمند است.


نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نهادی انقلابی و ارزشمند است و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است، گفت: احداث مسکن روستایی برای محرومان الگو و اسوه شده است.


وی با تاکید بر اینکه طرح هادی از اقدامات پرثمر بنیاد مسکن است، افزود: امروز می‌توان ادعا کرد ضرورت استمرار فعالیت بنیاد مسکن برای همه آشکار شده است.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال روستایی گفت: روستا‌ها باید تقویت شوند چرا که تولید در روستا است و روستائیان برای دولت و نظام رحمت هستند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است امور روستا‌ها به صورت کامل به بنیاد مسکن واگذار شود، گفت: این نهاد با توجه به تجربه و شناخت کافی که از روستا‌ها دارد می‌تواند اثر گذار باشد و این امر باید به دولت و مجلس پیشنهاد داده شود.


انتهای پیام / د

ضرورت واگذاری تمام امور روستا‌ها به بنیاد مسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.