تأکید مرکز پژوهش‌های مجلس و هیات اقتصادی کمیسیون اروپا بر همکاری‌های دو جانبه

در نشست مرکز پژوهش‌های مجلس و هیات اقتصادی کمیسیون اروپا بر تعامل دو جانبه تاکید و موضوعات مرتبط با بودجه، اقتصاد کلان و بانکی بررسی شد.

تأکید مرکز پژوهش‌های مجلس و هیات اقتصادی کمیسیون اروپا بر همکاری‌های دو جانبهبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، هیات اقتصادی کمیسیون اروپا امروز با حضور در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با محمد قاسمی معاون پژوهش های اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان این مرکز دیدار و گفت و گو کردند.

ریاست هیات اروپایی در این دیدار را خانم النافلورس مدیر کل امور اقتصادی و مالی کمیسیون اروپا بر عهده داشت و جمعی از مدیران و کارشناسان بخش اقتصادی این کمیسیون در این دیدار وی را همراهی می کردند.

در این نشست که در چارچوب گفت وگوی های اقتصاد کلان اتحادیه اروپا و ایران برگزار شد، موضوعات مرتبط با بودجه، مالیه عمومی ، اقتصاد کلان و بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس در این جلسه ضمن تشریح فرایندهای مالی و بودجه ای در ایران به دستاوردهای ساختاری صورت گرفته در بودجه ریزی ایران اشاره و نقش مرکز پژوهش های مجلس در این تحولات را تشریح کرد.

رییس هیات اروپایی نیز به اهمیت قواعد مالی در انضباط بخشی به مسایل بودجه ای در کشورهای عضو اتحادیه اروپا اشاره کرد و نقش و کارکرد کمیسیون اروپایی در چگونگی تسویه مطالبات بدهی های دولت در کشورهای اروپایی مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

گفت وگوی های اقتصاد کلان اتحادیه اروپایی و ایران

برچسب ها: روابط عمومی ، مجلس ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار