لس آنجلس تایمز: طرح استیضاح ترامپ کلید خورد!

یک قانونگذار دموکرات آمریکایی اولین ماده قانونی رسمی درباره استیضاح رییس جمهور آمریکا را ارائه کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه لس آنجلس تایمز در مطلبی نوشت: یک قانونگذار دموکرات آمریکایی اولین ماده قانونی رسمی درباره استیضاح دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را ارائه کرده است.


بر این اساس، «برد شرمن» نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد ماده قانونی مربوط به استیضاح «دونالد ترامپ» را به کنگره این کشور ارائه کرده است.

شرمن تاکید کرده است بر اساس باور او، به نظر می رسد ترامپ در حال پنهان کردن روابط ستاد انتخاباتی‌اش با روسیه است.

شرمن می گوید اقدام ترامپ در اخراج «جیمز کومی» رئیس سابق اف بی آی و مکالمات رئیس جمهور آمریکا با کومی، آن هم در شرایطی که اف بی آی در حال تحقیق درباره روابط احتمالی ستاد ترامپ با روسیه بوده است، از جمله اقداماتی هستند که به معنای تلاش ترامپ برای ممانعت از اجرای عدالت محسوب می‌شود.

این در حالیست که مجلس نمایندگان آمریکا که تحت تسلط جمهوریخواهان هم حزبی ترامپ قرار دارد و همچنین بسیاری از دموکرات های کنگره از ترس واکنش های شدید سیاسی، در اعلام حمایت از استیضاح رئیس جمهور کشورشان تردید کرده اند.

بر این اساس، استدلال شرمن از استیضاح ترامپ روی این ادعا که رئیس جمهور آمریکا مانع اجرای عدالت در رسیدگی به پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا شده، متمرکز است.

«ال گرین» سناتور دموکرات ایالت تگزاس نیز از همراهان شرمن در تدوین این ماده قانونی است. شرمن با صدور بیانیه ای ضمن اعلام خرسندی از همراهی ال گرین با او، نوشت آنها تلاش خود را برای تحت فشار قرار دادن کمیته قضایی مجلس نمایندگان جهت برگزاری جلسات رسیدگی رسمی به موضوع ممانعت ترامپ از اجرای عدالت در پرونده مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز خواهند کرد.

در ادامه بیانیه شرمن آمده است: همزمان با ادامه تحقیقات پیرامون روابط احتمالی میان اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه، مدارک بیشتری در راستای تقویت ماده قانونی استیضاح ترامپ پدیدار شده‌ و مدارک لازم برای اقدامات بیشتر برای استیضاح ترامپ در دسترس است و امنیت ملی آمریکا ایجاب می کند که این اقدام صورت گیرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که اخبار جدید حاکی از ملاقات سال گذشته پسر ارشد ترامپ با یک وکیل روس با هدف دست یافتن به اطلاعات تخریبی مسکو علیه «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا است که این خبر قوی ترین مدرکی است که تاکنون درباره روابط اعضای ستاد انتخابات ترامپ با مسکو و دخالت روسیه در پیروزی ترامپ در انتخابات منتشر شده است.

انتهای پیام/

طرح استیضاح ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۲۳ ۲۲ تير ۱۳۹۶
سگ زردبرادرشغاله.هرکی بیادهمین کثافته٬ لااقل این مردک تاحالا عملکردش در دراز مدت بضرر شیطان بزرگ بوده.مثل تهدیدنظامی کره که دنیافهمیدشیطان طبل توخالیه یااخاذی از ال سقوط که بین خلیجیها تفرقه انداخت.و سیاست ناشیانش درمقابل چین وهمینطور باعث اختلاف باهمپیمانان شیطان شدناتو وترکیه و...انشاا..دعاکنیدبعدی احمق ترباشه، مرگ برشیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۶
مرگ برامریکای حیوان صفت وگرگ افسارگسیخته
تودهنشان می زنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۹۶
مرگ برامریکای جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۲ تير ۱۳۹۶
ترامپ برو ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۶
بنده خدا گناه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۶
این افسارگسیخته بایدزنجیرکنن تودهنش تانتونه گازبگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۶
این افسارگسیخته بایدزنجیرکنن تودهنش تانتونه گازبگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل/ امریکا/ داعش
United States of America
bm
۱۲:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۶
مطمعن هدفشون هم همینه که اخاذی کنن از ترامپ...
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۰۵ ۲۲ تير ۱۳۹۶
فقط خیلی باید مواظب باشن //که ترامپ نره نماینده ها را بخره و اونا امضایشان را پس بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار