فرمانده ناجا در کرمانشاه؛

نیروهای مستقر در مرزها در آمادگی کامل اند

فرمانده ناجا در دیدار با نماینده، ولی فقیه دراستان گفت:نیروهای مستقر در مرزها در آمادگی کامل هستند.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با آیت الله علما نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه دیدارکرد.
سردار حسین اشتری در این دیدار با اشاره به توانایی بالای نیروهای نظامی مستقر در مرز گفت: نیروهایی که امروز در مرزهای کشور به منظور برقراری امنیت مستقرند، در آمادگی کامل به سر می‌برند و از روحیه بالایی برخوردارند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز نیروهای نظامی ما آماده اند تا با تمام وجود از مرزهای کشور مراقبت کنند و در این زمینه به جانفشانی بپردازند.
  سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در سطح کشور اقدامات قابل قبولی را انجام داده و عملکرد مطلوبی به جای گذاشته است.
فرمانده ناجا به عملکرد پلیس در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: برقراری امنیت در دوران انتخابات کار بزرگی بود که نیروی انتظامی به خوبی توانست از عهده آن بر آید.
نماینده، ولی فقیه در استان هم در این دیدار گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز حساسیت‌ها را به خوبی درک می‌کنند و منطقه را به خوبی می‌شناسند.
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رشادت‌های نیروهای مسلح، افزود: برای نیروهای امنیتی که عملیات‌ها برای اسلام و اعتلای آن انجام می‌شود، خستگی معنی ندارد.
آیت الله علما افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز حساسیت‌ها را به خوبی درک می‌کنند و منطقه را به خوبی می‌شناسند.
وی در پایان تاکید کرد: تمامی قدرت‌های غرب و شرق به عظمت اقدامات در نیروهای مسلح ایران اذعان دارند.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه، بیان کرد: خوشبختانه نیروهای مستقر در مرزهای غربی کشور از تجهیزات لازم به منظور انجام مأموریت‌ها برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/پ

دیدار فرمانده انتظامی نا جا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار