اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر، تابستان امسال ۳۰ گروه جهادی دانشجویان بسیجی استان بوشهر به نقاط مختلف این استان اعزام شدند.

اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی رحیمیان صبح امروز در آیین برگزاری کارگاه‌های آموزشی اردوهای جهادی در برازجان با تاکید بر نقش مهم دانشجویان در رسیدگی به نقاط محروم در فصل تابستان اظهار داشت: دانشجویان در قالب اردوهای جهادی در تخصص‌های گوناگون به نقاط محروم اعزام می‌شوند و خدمات مختلف ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان از اوائل تیرماه به نقاط محروم استان بوشهر اعزام شده‌اند افزود: اردوهای جهادی، دانشجویان بسیجی استان بوشهر، از تمام دانشگاه‌ها از 8 تیر آغاز شده و تا آخر شهریور ادامه دارد.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان بوشهر از اعزام 30 گروه جهادی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر خبرداد و گفت: در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر، تابستان امسال 30 گروه جهادی دانشجویان بسیجی استان بوشهر به نقاط مختلف این استان اعزام شدند.

رحیمیان با بیان اینکه تا پایان شهریور 2600 دانشجو اعزام می‌شوند افزود: دوهزار و 600 دانشجو در قالب 30 گروه جهادی تا پایان شهریور ماه به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر اعزام می‌شوند و خدمات لازم ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به زمینه فعالیت دانشجویان در اردوهای جهادی بیان کرد: این دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، بهداشت و درمان، عمرانی، فرهنگی و آموزشی و اشتغال خرد روستایی در بیش از 50 روستای استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.