انتقاد باب کورکر از عربستان برای حمایت از تروریسم

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از عربستان به علت حمایت از تروریسم و همچنین تحریم قطر انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با گسترده توصیف کردن حمایت رژیم سعودی از تروریسم ، از عربستان به علت حمایت از تروریسم به شدت انتقاد کرد. باب کورکر همچنین به شدت از عربستان سعودی در تحریم قطر انتقاد کرد. 
 
باب کورکر از ولیعهد عربستان سعودی برای محاصره قطر انتقاد و تأکید کرد حمایت مالی عربستان سعودی از افراط گرایی بسیار بیشتر از قطر است و حمایت مالی قطر از تروریسم در برابر حمایت مالی سعودیها بسیار اندک به چشم می آید. 
 
باب کورکر گفت من از کاری که عربستان سعودی انجام داده بسیار ناامید شده ام به ویژه که این کار پس از اجلاسی مهم انجام شد و در جریان آن اجلاس همه دور هم جمع بودند. به نظر من این اشتباهی بزرگ از طرف ولیعهد سعودی است، کسی که فکر می کنم می تواند آینده عربستان سعودی باشد. در این مورد فکر می کنم او اشتباهی ناشیانه و ناشی از تازه کار بودن مرتکب شده است. در هر حال من از اعضای کمیته می خواهم کمی دقت کنند و ببینند که میزان حمایت عربستان سعودی از تروریسم به اندازه ای است که حمایتهای قطر از تروریسم در برابر آن ناچیز به نظر می رسد و ذره ای بیش نیست. بنابراین این فرصتی برای ماست تا از همه آنها یعنی بحرین، امارات و دیگران بخواهیم حمایت از تروریسم را متوقف کنند. 
 
انتهای پیام/
 

باب کورکر: ولیعهد سعودی دچار اشتباه بزرگی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۹۶
مث اینکه میخوان از شر عربستان راحت شن
آخرین اخبار