سمنان;

نوسازی 177 تاکسی در سمنان

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان گفت : 177 دستگاه تاکسی تاکنون نوسازی شده است و باقی خودروها در حال انجام مراحل برای دریافت تسهیلات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید کاشی مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان گفت : در شهر سمنان هزار و 70 تاکسی مجوز فعالیت دارند که بیش از 280 تاکسی برای نوسازی ثبت نام شده است که 177 دستگاه تاکنون نوسازی شده است و باقی خودروها در حال انجام مراحل برای دریافت تسهیلات است.


وی با اشاره به طرح واگذاری نقدی بدون جایگزین، ادامه داد : رانندگان خودورهای فرسوده می توانند با استفاده از این طرح خودروهای خود را اسقاط کنند و مبلغ را از مراکز اسقاط دریافت کنند.

 

کاشی تاکید کرد : خودروهای دیزلی درون شهری باید هرچه سریعتر برای ساماندهی سهمیه سوخت به پایگاه اینترنتی http://www.utcms.ir مراجعه و ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت آن ها بر اساس صورت وضعیت کارکرد پرداخت شود.

 

وی تصریح کرد : سامانه ثبت‌نام، ساماندهی و تخصیص سوخت ناوگان باری و مسافری برای ثبت نام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری راه اندازی شده است و دارندگان ناوگان حمل و نقل شهری باید برای دریافت سهمیه سوخت گازوییل در این سامانه ثبت نام و سپس برای دریافت پروانه فعالیت و اشتغال خود به شهرداری شهر مدنظر مراجعه کنند.


مجید کاشی یادآور شد: این طرح از اسفند 95 اجرایی شده است و در صورت ثبت نام نکردن رانندگان در این سامانه سهمیه گازوییل آن ها از ابتدای شهریور کم خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان تصریح کرد : در سمنان720 خودرو در این سامانه ثبت نام کرده اند که تا کنون برای 130 خودرو پروانه صادر شده است.
انتهای پیام / ه
در شهر سمنان هزار و 70 تاکسی مجوز فعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار